Hai!! Op internet kwam ik n echobureau tegen dat al vanaf 14 weken geslachtsbepalingen doet. Aan de telefoon zei ze wel dat het soms moeilijk kan zijn en de kleine moet wel meewerken. Dat begrijp ik zeker en dat is altijd wel zo natuurlijk. Wie heeft er ook zo vroeg n geslachtsbepaling gedaan of is er toevallig bij n echo rond dat termijn achter gekomen?? En was het goed of fout? Om welk geslacht ging het? Vrijdag mag ik erheen!! Bedankt alvast voor de reacties
Persoonlijk zou ik nog even wachten, tot de 17/18 weekjes iig. En misschien nog leuker om het aan het eind van de 20 weken echo te horen..... Zie hier namelijk toch wel regelmatig topics voorbij komen, waarin a.s. mama's toch twijfelen nav een geslachtsbepalingsecho.... Maar volgens mij kun jij helemaal niet zo lang wachten, he.....
Ik heb een geslachtsbepaling laten doen bij 14 weken en 5 dagen en ze kon het prima zien! Het was een jongetje en dat is het nu nog steeds
Meike De afspraak staat al en laat ik ook staan. Heb er later nog eentje. Normaal ben ik erg geduldig, maar ben zo in de war gebracht door het nubtopic dat ik het verstandig vond om nu te gaan. Ik zie wel hoe en wat Truus thanks! Okee, ben benieuwd of meer mensen zo vroeg waren! Heb jij een foto van het geslacht met die termijn?? Meisje schijnt weer moeilijker te zijn, maar ja
Wow, 19 mensen is wel veel....Iris en Meidenhuis ook? (helemaal niet om andere af te vallen, hoor....maar heb het idee dat zij er wel goed in zijn.....) Zegt niemand jongen? Nou, dan is de kans volgens mij wel redelijk dat het een meisje is, hoor....ben heel benieuwd bij jou!
Was op dot forum en het Amerikaanse! Hier 1 x jongen verder en daar ook 1x. Maarrrr toen plaatste ik daar onder n andere naam n andere echo van dezelfde dvd en zeiden er ineens 4-5 jongen en verder niemand iets. Meidenhuis, Iris en wonder blijven bij meisje. De rest heb ik t niet opnieuw gevraagd. Maar vandaar de verwarring!
Hihi duidelijk n mannetje!! Wij hadden de vorige keer n echo met 16 weken en 1 dag en toen was t ook overduidelijk!
wij konden het niet laten bij de 12 weken echo ff te vragen of het misschien al te zien was.. was niet heel erg duidelijk maar ze dacht een jongetje.. met 16 weken vragen we weer een echo aan (gewoon voor de fun) en dan ben ik benieuwd of het nog steeds zo lijkt!