Gratis echo!! Omgeving Maastricht

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Amigo1985, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    #1 Amigo1985, Mar 3, 2010
    Last edited: Mar 3, 2010
    Hallo meiden,

Ik was afgelopen maandag bij de vk op controle en daar lag de volgende oproep van het Kenniscentrum Academie Verloskunde Maastricht:

Voor onze post HBO Basiscursus Echoscopie zijn wij op zoek naar zwangere vrouwen die tijdens hun zwangerschap aan een echoscopiecursus voor verloskundige willen meewerken.. Tijdens de vaardigheidstraining zullen de cursisten een echo voor u maken. Het maken van de echo`s is onder toeziend oog van een ervaren echoscopiste en/of een begeleider/medewerker van de leverancier van de echoapparatuur.. Onze doelstelling voor de cursisten is om termijnecho`s te maken en om ze kennis te laten maken met de diverse echoapparatuur.. Er is veel aandacht voor u en uw zwangerschap en natuurlijk ook voor het onderwijs aan de cursist.. De vaardigheidstraining is in de middaguren en duurt voor u ongeveer anderhalf uur..

Er zijn verschillende datums in maart en april.. Het geldt alleen voor zwangeren tussen de 7 en 14 weken..

Als dank voor medewerking ontvang je enkele echo foto`s, een boekenbon twv 5 euro en een speeltje uit de wereld winkel..

Pb me even als je interesse hebt voor de contact gegevens van de managementassistente..

2. Ohh wat jammer ben de 14 weken al voorbij!!
    Hopelijk binnekort ook voor verdere zwangerschappen :D.

3. happiness

happiness Actief lid

Jan 4, 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Oh....dat is super!!!!

Ik heb je al een privé bericht gestuurd.
    Hopelijk hebben ze nog plekjes vrij.

Aangezien ik een miskraam heb gehad, ben ik toch nog altijd onzeker nu met de zwangerschap.
    Dit is een mooie kans om de kleine weer ff te zien.

Super bedankt voor de tip en ik hoor het wel.

Liefs

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik zocht er laatst nog naar!
    Ik hoop dat deze poging lukt en goedgaat!
    Dan zou ik in juni nog kunnen, iemand hier schreef me dat het ook nog voor juni zou zijn???

Share This Page