Hallo meiden, Ik heb even een vraagje, misschien dat jullie mij een antwoord kunnen geven Afgelopen maandag heb ik een vroege echo gehad (dit ivm mijn kijkoperatie afgelopen juni) om te kijken of het in mijn baarmoeder zit en niet ergens anders..dit was het geval op de echo verder zagen we een vruchtzakje zitten maar meer als dit was er eigenlijk nog niet te zien, logische ook het is allemaal nog zo pril. Nu begon ik me opeens zorgen te maken wat als er geen vruchtje in zit? Volgende week maandag krijg ik weer een echo dus dan zal er hopelijk iets meer te zien zijn als afgelopen maandag. Ik heb afgelopen weekend namelijk wat bruin verlies gehad en dacht kan het zo zijn dat dit het vruchtje is geweest? Volgens mijn gyn niet en mijn MvM test wat gisteren inclusief mijn Kruidvat test behoorlijk positief. Ik neem aan dat mocht ik het vruchtje hebben verloren dit toch wel te zien zou wezen op de testen? HCG neemt dan toch af? Of zolang er een vruchtzakje alleen zit dit er voor zorgt dat juist het HCG niet afneemt? Misschien een beetje warrig allemaal maar heb opeens zoveel twijfels dat ik dacht ik ga het aan jullie voorleggen. Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.
Ten eerste wat goed dat alles op de juiste plek zat. Ik denk niet dat he bij je beetje bruinverlies je kindje verloren bent hoor...daar gaat toch wat meer aan vooraf dan een beetje bruinverlies. Helaas zeggen testen niks over en mk...je kan een knaller hebben en het is mis of je hebt lichte streepjes en het gaat gewoon goed. Probeer je niet te druk te maken....je echo was goed en bruinverlies kan gewoon
Ja meer dan afwachten kan ik helaas niet doen maar ben wel erg blij als het maandag is Ik tel de dagen af.