Hi, Ik dacht dat ik 6 weken en 2 dagen zwanger was, maar gisteren bij de echo was alleen een lege vruchtzak te zien. De echoscopiste en de verloskundige dachten aan een beginnende miskraam. Ik mag kiezen te wachten op een spontane miskraam of een curretage. Ik weet dat ik beter niet kan hopen, maar is er nog n kleine kans dat ik misschien korter zwanger was en volgende week toch n vruchtje is te zien? Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt? Groeten Pien
Hallo Pien Ja het is zeker mogelijk dat je een latere innesteling hebt gehad en dat je nog maar 5 wk bent ofzo. Vind het alleen vreems dat je vk en echoscopiste dit niet zelf aangekaart hebben. Vraag of je over 2 weken nog een keer een echo mag en als er dan nog niets te zien is, weet je voor jezelf ook zeker dat het echt niet goed is! Misschien valt het nog mee... Ik hoop het voor je! Sterkte! Liefs Susy
Ik zou ook even wachten en een tweede echo vragen. Je weet het maar nooit (zie ook ander topic over 6 weken en 6 dagen o.i.d.) Sterkte
huh? ja tuurlijk is er nog hoop! misschien geen hele grote kans, maar toch! Ik heb met 6w1d een echo gehad (wist precies mn eisprong) en had een lege vruchtzak van 5w2d. Geen goed nieuws (en had behoorlijk bloedverlies) De gyn hoopte op een latere innesteling, maar moest wel rekening houden dat het door kon zetten. Met 7w2d weer een echo, en alles goed! was zelfs 7w3d! hartje, kindje, vruchtzak, alles compleet! Dus ik zou zeker met een week nog een echo vragen! hoe zeker ben je zelf van je termijn?
Hoi, ik heb afgelopen woensdag ook een echo gehad en bij mij was ook alleen een klein vruchtzakje te zien. Mijn verloskundige gaf aan dat we er vanuit moesten gaan dat er 90% kans was dat het misgaat. Over 2 weken heb ik weer een echo en dan weten we het zeker. Volgens de medische wereld zou ik ruim 8 weken zwanger zijn, maar de innesteling heeft pas rond 13 mei plaatsgevonden. Ik blijf een beetje hoop houden, vraag gewoon een 2e echo aan voor over 10 dagen, dat was ook het advies van mijn verloskundige. Sterkte met de onzekerheid, ik weet precies wat je meemaakt. liefs Diane
Dank je wel allemaal voor jullie reacties!! Ik hoop nog steeds, maar probeer mezelf ook niet teveel voor de gek te houden. De kans is natuurlijk groter dat het toch niet goed is. Diane: ik weet helemaal wat je doormaakt...die onzekerheid is verschrikkelijk. Maar wie weet....bij Taliaa is het echt gebeurd. Dus ik houd nog wat hoop. Laat je me weten hoe het met je gaat? Liefs Pien
hallo dames, Ik had met 6 weken ook een lege vruchtzak en zie mijn banner! Ik had een uitwendige echo overigens. Ik zou nog een echo aanvragen! suc6 groetjes Dorianne
heh wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten, ik duim voor je dat het allemaal goed zit, heel veel sterkte en hou moed! liefs Miek
Ik had met 7 wk een echo met een "lege vruchtzak" die achteraf gewoon het eiblaasje bleek te zijn die in de eierstok nog zat. De echomevrouw had dus de echostaaf iets te ver doorgeschoven.. Zie mijn banner.
jeetje Pientje wat vreselijk meis!! Heel veel sterkte...! neem je tijd om dit een plekje te geven hoor!! Hele dikke knuffel voor jou!!