Vanmiddag naar het ziekenhuis voor n CTG ter geruststelling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door -, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dag dames,

Ik heb al sinds 2 dagen dat ik iets minder leven voel zeg maar... normaal is ons binkie echt 24/7 bezig met de boel te verbouwen in mijn buik, maar dat doet hij dus nite meer.

Hij is er wel, maar niet zo vaak meer en dat is af en toe best angstig, maar goed vanmiddag bij de VK geweest en zij gaf aan dat alles er goed uitzag, hartje klopte goed, groei is perfect... maar toch wilde ze om mij gerust te stellen mij wel een CTG laten doen zodat ik het met mijn eigen ogen kan zien en weer overheerlijk kan slapen ;)

Nou dat is wel tof vind ik eigenlijk van de VK niet waar... ik weet niet wat ze precies gaan doen, maar zal wel helemaal goed gaan komen.

Nog meer meiden dit gehad?

Gr. Brigitte

2. Ik heb dit niet meegemaakt.

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je gerust gesteld word.

Liefs Vlindertje

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    meid zo'n ctg stelt niks voor.
    je mag lekker op een bed gaan liggen en dan doen ze 2 elastieke banden om je buik met 2 ronde schijven. dan zetten ze de machine aan en kun je voor zeker een half uur naar het hartje van je kindje luisteren. op de machine kun je ook gelijk de hartslag van je kindje in de gaten houden. meestal kijken ze 30-45 minuten en als ze dan iets vinden laten ze je het meteen weten. volgens mij is een constante lage hartslag een teken dat de beeb zich niet lekker voelt.

ik heb de afgelopen weken wel 8x aan de ctg gelegen. een keer omdat de beeb idd net als bij jou minder actief was. dit kwam allemaal door een blaasontsteking en achteraf deed het kindje het gewoon prima!

succes!

4. Niet meer actief

Nou dames, ons kindje doet het dus ook prima.. zijn hartslagje ging van 123 naar 157 dus het is een blije baby... daarna nog een echo gehad om te kijken hoe het staat met het vruchtwater en dat was ook allemaal prima... de kleine is helemaal ingedaald en daardoor niet meer in staat om zijn mama elke uur flink in elkaar te trappen van binnen THANK GOD! hahahaha... nee maar ik zal dus aan het idee moeten gaan wennen dat wij ons meneertje niet zo veel en vaak meer gaan voelen ;( Maar ik ben wel gerustgesteld hierdoor en daar ging het uiteindelijk om niet waar.

Liefs Onzewonder

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Fijn dat je gerustgesteld bent. toch fijn dat alles goed nagekeken is!
    Ook ik heb vandaag om dezelfde reden als jij een ctg gehad. Vanaf dat de ronde schijven mijn buik raakte begon mijn baby er tegenaan te trappen, lig je daar dan i.v.m. voelen van minder leven. Tja nu al eigenwijs.......... :) :)

6. Niet meer actief

Nou hier deed meneer het daarna ook hoor. Mijn vriend zei al waarom ben je ook alweer naar het ziekenhuis geweest hahahaha .. ah ja beter zo dan niet toch :oops:

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    gelukkig maar fijn dat die ctg's er zijn he :)

Deel Deze Pagina