neej geen nub bij hem laten doen. Wel geweldige gewone en 4d hd echo's. deze man heeft bij ons altijd gelijk gehad Wil je dit gaan doen dan? Als je een goeie 2 a 3 weken wacht kun je een mooie pretecho bij em laten maken en het geslacht laten bepalen
Ik zou wachten, de NUB zegt helemaal niks. Kan bij hem toch al vanaf 15 weken? En anders in Lommel vanaf 13 weken..
Lommel doet het ook met NUB bepaling hé Maar ben inmiddels al geweest! Was benieuwd of iemand anders ook zo vroeg is gegaan!
Prima dan weet je het zeker Ik heb hier op t forum genoeg verhalen gelezen en foto's gezien van schaamlippen en piemels met 13 weken van Marita uit Lommel. Zelf heb ik ook de voorkeur te wachten tot 16 weken maar schijnbaar kan het wel, google eens zou ik zeggen
Lommel doet niet aan nub bepaling. Ik ben er zelf geweest met 13 weken. Er was wel degelijk een echt pieletje te zien hoor. En als ze niet zeker is, dus als ze wel alleen een nub ziet dan zegt ze je dat ook.
Hoe meer ik google hoe meer ik tegenkom dat het geslacht er tot 14 weken bij zowel een jongen als een meisje hetzelfde uitziet... Ze hebben allebei een uitsteekseltje (een NUB). Echter wijst dit bij een jongen in een hoek van meer dan 30 graden omhoog enbij een meisje loopt dit meer gelijk aan de ruggegraat.
In Lommel heb ik met 13wk schaamlipjes gezien en deze keer met 13 weken een piemeltje....maar geloof wat je wilt geloven.. Marita is de enige die zo een goed echoapparaat heeft....geen discussie mogenlijk!! ps: ik weet echt wel wat een Nub is
Weet je als jij wil geloven dat wij een nub hebben gezien dan geloof jij dat wij dat gezien hebben. Wij weten wel beter. Ik ben er notabene zelf geweest. Maar ga maar naar Jan koning voor de nub bepaling die hij waarschijnlijk niet eens doet.. ik ben ook bij hem geweest namelijk en daar kon ik bij 15 weken terecht.
Jeetjr sorry hoor zo was t niet bedoeld hoor! Kom alleen overal tegen dat jongens en meiden tot 14 weken nagenoeg hetzelfde zijn
Ervaring bij Jan is positief. Ben er 2x geweest een keer met 15 weken voor geslachtsbepaling en een keer met 26 of 28 weken (erg weet niet meer zeker) voor 4dhd Geen ervaring met NUB... Wat is NUB (voel me echt dom nu hahah)
Brisje een nub is een uitsteekseltje wat alle baby's nog hetzelfde hebben tot ik dacht 14wk maar dat schijnt toch niet zo te zijn