echo met 6w2d vruchtje 4mm

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by bezorgde mommy, Apr 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bezorgde mommy

Apr 5, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, het is inderdaad te klein.. maar ik houd hoop.. dat ik het hartje heb gezien geeft me wel een rustig gevoel.. de gyn zei ook dat ik misschien een late innesteling heb gehad waardoor ik minder ver ben dat ik denk.. ik heb ook een gemiddelde cyclus van ongeveer 35 dagen.. dat zou ook mee kunnen spelen.. dankjewel voor jullie reacties.. ik hoop dat het allemaal goedkomt. Volgende week heb ik gelukkig de echo bij een andere gyn. Kijken wat die ervan zegt. Voor nu ben ik blij dat ik een hartje heb gezien en dat mijn kindje leeft!

2. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 mm past bij 6 w. N mm meer of minder is in dat stadium niet zo erg. Zelfs 3 kan nog.. einde week 5 is n vruchtje 2, 5 a 3. Einde week 6 is t 4, 5 a 5..wat ik ervan begrepen heb. Elke gyn zegt wat anders maargoed. Hou je eraan vast dat als t groeit en n hartje de kans op n mk veeel kleiner wordt. De kans blijft echter tot 12 w meer aanwezig dan na de 12 w. Mqar t kan altijd.
    Probeer zolang je je oke voelt te genieten nu.

3. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Gewoon lekker genieten, komt best goed.
    Ik had altijd een cyclus tussen de 35 en 90 dagen in. Heeel onhandig.
    Toen ik zwanger was vroeg de vk wanneer me laatste ongi was. Was toen 73 dagen geleden. Ik kreeg toen met spoed een echo om te kijken hoe ver ik was. Er was toen alleen een vruchtzakje te zien en verder niks. Toen zei de vk dat de kans groot was dat ik een miskraam zou krijgen omdat me laatste ongi 73 dagen terug was en ik had volgend haar veel verder moeten zijn. Ondertussen is ze al bijna 2 jaar. :D . Me cyclus is gewoon heel raar. :)

Share This Page