Hoi dames, Ik voel nu al twee dagen af en toe, belletjes (van lucht) in mijn buik aan de linkerkant (voor mij gezien).. Ik denk dat het de baby is (maar misschien wil ik dit ook te graag) zou dit kunnen? Geen idee nml hoe het voelt (is mijn eerste)... placenta ligt wel aan de voorkant.. Alvast bedankt voor jullie antwoord! Liefs Anne
hoi Anne.. het voelde bij mij in het begin als ploppende belletjes... ik wist het eerst ook niet zeker .. ong 17 weken ook.. maar mijn verloskundige bevestigde het Geniet er van!
Bloem bedankt voor je reactie. Hier niet ploppend, maar kriebelend. Mogelijk toch de baby. Jij succes met laatste loodjes!
Ik voelde het zelf ook met 17 weken als een soort gekriebel, kon soms echt enorm kietelen. Ik twijfelde of het de baby wel was - want wel erg vroeg, dacht ik! Maar het gevoel is alleen maar sterker geworden, dus ik weet nu wel zeker dat dat gekriebel toen de baby was. Nu voelt het vaak als een soort gekriebel en dan ineens een soort *plok*, toen ik dat aan de vk vertelde (ze vroeg of ik al wat kon voelen), zat ze heftig te knikken en te zeggen dat dat precies klonk als de baby Dus ik denk dat jij 'm ook voelt nu, maar de tijd zal het leren; dat gekriebel/geplop zal vanzelf sterker worden!
heb ook wel eens gelezen dat t als vlindertjes kan voelen dus denk dat jij je kindje echt aan het voelen bent!
bij mij voelde het als een soort stroomschokjes maar dan heel licht. denk dat wat jij voelt toch wel de kleine is. op een gegeven moment weet je zeker dat het de kleine is en niet je darmen ofzo. wel een leuk gevoel toch? geniet er van straks is je blaas goed aan de beurt x
Bij maar ook gekriebel en gekietel, soms heel veel soms heel weingig, maar ik weet dat het de kleine is hihi
hier ook met 17 weken eerste plopjes met 18 wken kon me vriend ook zachtjes voelen maar hier wel met placenta aan de achterkant
Ik vergeet nooit meer de eerste keer dat ik eef voelde, ik moest lachem om iets en toen ineens plop! Moest er gewoon om janken, wist meteen dat het mijn meissie was.. Ik kan niet wachten.. Geniet er van!
bij mn zoon was ik precies 17weken en ging ik er echt voor liggen toen voelde het inderdaad als ploppende luchtbelletjes eigenlijk best een irritant gevoel nu voel ik de baby volgends mij al een tijdje maar weet het nog steeds niet zeker het voelt nu namenlijk anders...ik wacht dus geduldig a
Toen ik het voor het eerst voelde (volgens mij bij een week of 18, in de auto) dacht ik goh, het voelt gewoon alsof er een piep klein voetje je van binnen raakt. Al die vage omschrijvingen van belletjes en vlindertjes.. je voelt gewoon een piep klein mensje! Tenminste.. ik dan hoor
Hihi, ik vind al die belletjes en vlindertjes ook vrij vaag Ik voelde vanavond ook iets, het leek wel een schopje! Maar is dat niet erg vroeg met 15.2 weken? Het was eenmalig, dus ik wacht het even af...
Zeker weten dat die belletjes je baby is Hier precies datzelfde gevoel bij zowel de eerste als nu de tweede. Langzaam werden die vage belletjes meer duidelijke kriebels, plofjes, stootjes en nu keihare schoppen
allemaal super bedankt! Nu voel ik de baby overigens al anderhalve dag niet meer, hij zal wel iets gedraaid zijn (placenta ligt voor en voelde hem eerst helemaal links) vk zei idd ook dat het de baby was/is. nu hoop ik dat ik hem snel weer voel.. voordat de b. rond de navel voelbaar zal zijn, gaat nog wel even duren vermoed ik...