Over kleine 3 weken echo... Maar twijfel..

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by w03z3l, Jan 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

Sep 1, 2014
    695
    0
    0
    Sinds eergisteren weten we dat we voor de eerste keer in verwachting zijn ;) gisteren de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 28 januari eerste echo. Dit op basis van mijn laatste menstruatie die van 27 nov tot 1 dec was, dus zou ik nu 6 weken zwanger zijn.
    Alleen mijn laatste menstruatie was enigszins anders als die ervoor. Het is voor mij erg moeilijk in te schatten omdat ik na 10 maanden (na pil stop) pas mijn eerste menstruatie kreeg, en zo onregelmatig was dat ik pas 3 menstruaties gehad heb voor ik zwanger raakte.
    Maar goed, gevoelsmatig is mijn vriend er helemaal van overtuigd dat ik al verder ben. Dan zou mijn laatste menstruatie een innesteling geweest kunnen zijn... Ik zelf weet het niet zo goed, alleen ik heb zo veel pijn aan mijn borsten en ze zijn ook al echt gegroeid dat ik daardoor ook wel twijfel... Kunnen je borsten op 6 weken echt al zo gegroeid zijn dat je bh's te strak worden? Ja das natuurlijk bij iedere vrouw anders...
    Toch merk ik dat het bij mij wel wat onrust veroorzaakt dat ik niet precies weet hoe ver ik nu ben. En ik zag net in een ander topic dat iemand een echo had gehad op 6/7 weken.
    Kan ik daarom vragen? Zou dit verhaal een reden kunnen zijn voor de verloskundig om eerder een echo te maken?
    Wat zouden jullie doen, en wat is jullie ervaring hiermee?

2. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Je zou altijd even kunnen bellen en het verhaal vertellen, misschien dat je idd eerder mag langskomen.
    Wat betreft de groeiende borsten, ik denk dat het een beetje aan je lijf ligt. Bij mij zijn ze bij 6-7 weken gaan groeien :)
    Succes x

3. tosti123

tosti123 Actief lid

Jan 8, 2014
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze begonnen bij mij al te groeien rond 4/5 weken!

4. MWW

MWW Bekend lid

Jul 20, 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Bij mij ook! Ik zat met 6 weken al een volle cupmaat groter;)

5. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    2,070
    97
    48
    Ik ben nu ook bijna 6 weken en heb van het weekend al een beugel van een bh kapot gebroken. Dus ja, kan prima dat je borsten nu al gegroeid zijn.
    Als je twijfelt gewoon even bellen en je verhaal uitleggen.

6. betties

betties Fanatiek lid

Feb 24, 2011
    1,954
    168
    63
    Gewoon even bellen met dit verhaal... maar mijn borsten zijn nooit gaan groeien ;)

7. Juul2012

Juul2012 Actief lid

Jan 30, 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    +1 (maar wel kleiner geworden na de bevalling en de borstvoeding...;-(

8. Linky

Linky Fanatiek lid

Jun 12, 2014
    3,487
    172
    63
    Female
    Hier groeiden ze al vanaf de (vermoedelijke) dag van de innesteling. Het kan best zijn dat je al wat verder bent dan je dacht, ik zou idd even bellen met de verloskudige.

Share This Page