Zo bang...volgende week bevallen met 15 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Babilu, Apr 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babilu

Babilu Actief lid

Mar 29, 2016
    171
    0
    16
    Pfff ons kindje heeft geen overlevingskansen dus ik moet volgende week met 15 weken bevallen.. . Ik ben zo bang voor deze dag.. Heb eerder een keizersnede gehad en vind het daardoor extra spannend. Vind het zo naar....Het verlies is al lastig en dan moet je ook nog een bevalling doen...vind het onmenselijk eigenlijk en ben zo angstig..

2. Babilu

Babilu Actief lid

Mar 29, 2016
    171
    0
    16
    Nb ik heb bij mijn eerste kind geen bevalling meegemaakt, keizersnede was gepland ivm stuit...

3. Divarg

Divarg Bekend lid

Oct 12, 2014
    913
    21
    18
    Met 15 weken zal het echt niet een klassieke bevalling zijn zoals met 40 weken. Het kindje is nog maar heel klein. Ik zou me puur om dat stukje niet druk maken maar wat een vreselijk nieuws :( Ik wil je heel veel sterkte wensen.

4. zasu

zasu Fanatiek lid

May 5, 2015
    1,486
    1
    36
    Ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht wensen met dit verschrikkelijke nieuws!

Snap heel goed dat je bang bent probeer het gewoon te laten gebeuren vertrouw op je lichaam en probeer om je te ontspannen is moeilijk!

Heel dikke knuf

5. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Wat enorm verdietig, vreselijk nieuws. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

6. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Heftig meid.. En wat verdrietig!
    Heel veel sterkte!

7. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

He bah wat heftig zeg.
    Wil je heel veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke periode.

8. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

Jul 20, 2015
    1,488
    308
    83
    Wat verdrietig. Ik wens je heel veel sterkte!

9. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

Jun 5, 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk. Gelukkig geen ervaring maar wil je heel veel sterkte wensen!

10. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

Mar 28, 2015
    452
    6
    18
    Female
    Wat naar dat je dit moet meemaken. Ik kan je aanraden om voor de ruggenprik te gaan. Sterkte!

11. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Wat ontzettend verdrietig.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst!

12. Babilu

Babilu Actief lid

Mar 29, 2016
    171
    0
    16
    Dank jullie wel! Ik hoop inderdaad dat een ruggenprik mogelijk is...

13. mimi1988

mimi1988 VIP lid

Apr 7, 2015
    6,946
    4,154
    113
    Wat naar! Ik ben met 23 weken bevallen van ons eerste kindje dat in mijn buik was overleden.
    De bevalling is opgewekt door middel van vaginale pillen. Deze pillen zorgen er echter helaas wel voor dat je flinke weeën kan krijgen. Ik heb toen ook om een ruggenprik gevraagd. Ik vond het verdriet al zwaar genoeg. Daarna heb ik nog 3 weken gevloeid. Ook al is je placenta klein, deze laat wel een wond achter in je baarmoeder. Ik zou wel kraammaandverband halen en gewoon.
    Ook de eerste Week rustig aan doen, je baarmoeder krijgt helaas toch Eem optater.

Wij hebben ons kindje in een badcape gewikkeld, kleren in deze maten zijn er bijna niet. Ons kindje is in een rietenmand begraven, met brieven en een knuffel. Later besefte ik mij dat ik ons kindje wel een foto van papa en mama had willen meegeven, maar daar is het helaas te laat voor.

Ik wens je heel veel sterkte! Voor vragen of om even je verhaal kwijt te kunnen mag je mij altijd pb'en.

14. Marloes1977

Mar 3, 2016
    48
    0
    0
    In de zorg
    Overijssel
    Wat verdrietig! Ik kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Ik wens je heel veel sterkte!!

15. Baby3 2016

Mar 22, 2016
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal, snap dat je bang bent en er tegenop ziet.
    Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.

16. Stampertje1984

Dec 23, 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah wat vervelend. Helaas heb ik het ook mee moeten maken met 26 weken. Ik was ook heel erg bang omdat het niet natuurlijk gaat. Ik zag alle scenario's al voorbij komen. Op de dag zelf niet een keer gehuild of andere emoties gehad (wat ik toen heel vreemd vond), behalve dan de pijn van de weeën. Het viel al met al heel erg mee en was met 7 uur alles bij elkaar klaar. Helaas wel de dagen erna veel last gehad van de emoties maar gelukkig veel kunnen praten erover.

Heel veel sterkte volgende week.

17. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

Jun 14, 2014
    1,104
    83
    48
    Wat een verdrietig bericht...Veel sterkte!

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Afschuwelijk dat jullie dit mee moeten maken! De baby is idd nog klein, maar de weeen zijn net zo echt als bij een uitgedragen zwangerschap. Je kunt zeker om pijnstilling vragen! Daarbij helpt het je misschien om te bedenken dat dit een van de dingen is die je wel voor je kindje kunt doen. Alles wordt jullie nu helaas ontnomen maar mij hielp het wel te bedenken dat dit iets is dat je samen met je kindje doet. Een soort ritueel van kennis maken met je kind. Op dat moment is hij/zij er nog en de geboorte kan en mag een mooie herinnering worden van jullie gezin. Hoop dat dit je gerust stelt. Heel veel sterkte gewenst!

19. Vo87

Vo87 Actief lid

Mar 18, 2014
    147
    0
    16
    He , ik heb het zelfde mee gemaakt met 16 weken...mocht je er wat over willen weten mag je wel een pb doen! Ik wil je heel beel sterkte wensen en je mee geven dat doe wat je gevoel zegt en doe het verwerken op jou manier ! Niets is gek

20. Vo87

Vo87 Actief lid

Mar 18, 2014
    147
    0
    16
    En idd wat vlinder ook al zegt de weeën zijn net zo erg.. Maar gelukkig is de pijnbestrijding erg laagdrempelig en kun je dat gewoon krijgen ! Vaak omdat je nog zo "kort" zwanger bent komt de placenta niet en wordt die meestal operatief verwijderd

Share This Page