Lieve clubleden, Sinds vrijdagnacht buikpijn, zaterdag ook maar nog niet erg. Zaterdagavond werd t pijnlijker en vooral rechtsonder. Vandaag (zondag), ook. Als ik rustig zit gaat t wel maar als ik beweeg "lees"; lopen, rechterbeen op tillen, hobbels in de auto e.d. doet t echt heel erg zeer. Dus naar de huisartsenpost geweerst ivm gedachte aan blindedarmontsteking. Maar dat had ik niet, ontstekingswaardes waren onder de 5. Ook geen blaasontsteking. Temperatuur was 36,7. Ik kan momenteel wel in m'n vruchtbare periode zitten, dus kans dat het een eisprong is. Maar moet dat zo'n pijn doen? Inmiddels denk ik ook aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Waarom hebben ze geen echo gedaan voor de zekerheid om de buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten? Even een uitleg. - 5 maart '16 gestopt anticonceptiepil - 8 maart ontrekkingsbloeding - na een 29 dagen cyclus 6 tot 8 april eerste menstruatie (waarvan 2 dagen helder rood en daarna paar dagen bruin verlies). - ivm uitgaan van weer 29 dagen cyclus, 5 mei m'n NOD dus zou ik sinds gister (zaterdag) in m'n vruchtbare periode zitten en a.s. donderdag m'n eisprong hebben. - dag 28 vorige ronde, (eertse ronde) een zwangerschapstest gedaan, die was negatief. Mocht de pijn erger worden, moest ik vanavond terug komen, en als t morgen nog zo is als vandaag, moet ik mijn HA bellen. Maar wat zal het toch zijn? ik ga morgen voor de zekerheid weer een zwangerschapstest doen, maar mocht het wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn van de vorige ronde, geeft de test dan wel negatief aan? En kan een eisprong echt zo ontzettend pijn doen met bewegen? En erop drukken..?? Liefs PandaBeertje! AUUUWW
De eerste keren dat ik een eisprong had na mn bevalling (had toen wel een spiraaltje trouwens) had ik serieus gewoon echt pijn. Ik heb een paar keer gedacht dat mn spiraaltje door mijn baarmoeder was geprikt ofzo. Uiteindelijk kreeg ik door dat het eens per maand was. Ik zou gewoon aan de bel trekken als je het niet vertrouwd
Hmm, dan zou ik vorige maand geen eisprong hebben gehad want toen had ik dit niet. Als ik dit elke maand moet hebben ben ik absoluut niet blij, zo'n pijn! Als t er morgen nog is ga ik zeker bellen.
Maar is een eisprong dan nog niet te vroeg nu? En dat t vrijdagnacht al is begonnen, naja toen was t lichte pijn gewoon beetje buik krampen, en zaterdag ook t zelfde en zaterdagavond werd t erger en nu helemaal.. dus miss dat de eisprong toen op gang kwam? En er nu is?dan moet het morgen dus weg gaan?
Ik heb dit elke eisprong gehad al maanden echt als ik opstond kon ik zo weer omvallen alsof iets scheurde van binnen. Was altijd bang voor problemen met m'n eileider oid. T moment dat ik een afspraak bij ha wilde maken was ik zwanger Verder geen idee wat het kan zijn sorry
Tm 4 weken van mijn zwangerschap. Vanaf dit weekend niet meer gehad (afkloppen) Maar als je het vertrouwd zou ik zeker even Naar de ha gaan al is het maar om gerustgesteld te worden. Daar zijn ze voor
Dus je hebt vanaf je eisprong tot aan 4 weken zwangerschap pijn gehad? Niet alleeen met eisprong? En dat was een goede zwangerschap?
Als het je eisprong is, is het wel wat vroeg ja! Maar wellicht dat je cyclus nog niet helemaal regelmatig is? Je bent ook nog maar net met anticonceptie gestopt. Geen idee of een bbz een positieve test geeft. Je voelt het wel echt in je baarmoeder of kunnen het je darmen zijn?
Ik voel t rechts onderin m'n buik, op plek van eileiders/blinde darm. Maar nee t zijn niet m'n darmen anders hadden ze t vanmiddag gezegd
Ik denk je eisprong Dat kan best eens pijn geven. Misschien heb je een vernauwing in je eileider, en komt je eitje er toch doorheen? Geen idee. Het moet iig niet zo pijn gaan doen dat je niets meer kunt lijkt me.. Maar verder zou ik even afwachten.
Lig inmiddels bij spoedeisende hulp, ze denken toch blindedarmontsteking. Nu allemaal onderzoeken, eerst een uur op bloeduitslagen wachten.
Herkenbaar! Ik ben toen flauw gevallen van de pijn en zou liever nog een keer bevallen. Elke beweging deed pijn, kon alleen liggen met 1 been opgetrokken. Op de spoed echo's , etc gehad en ze konden niks vinden ook geen ontstekingswaarde in mijn bloed. Ben 's-avonds naar huis gestuurd en volgende dag werd het minder. Was ook op de dag van mijn eisprong. Succes!
Jeetje wat heftig! Hopelijk zijn ze er nu achter wat het is en kunnen ze er wat tegen doen! Sterkte ermee!
Nou ik ben weer bijna thuis, zal vanmiddag ff uitleg geven zit nu nog in de auto. Maar iig stond links m'n eisprong op knappe, dus die kan ieder moment knappen. Wanneer zal dit zijn? Dus wanneer zou ik eventueel moeten klussen?
Geen idee vond ik een rare vraag omdat ik daar ben met pijn, en vrijen dus niet echt een optie is. Maar ben er wel benieuwd naar