We hebben zo om 10.30 nogmaals een echo om de definitieve termijn vast te stellen. We hebben 5/12 al een prachtige echo gehad met een mooi kloppend hartje. Maar op de een of andere manier ben ik echt mega zenuwachtig nu.... Word gek van mezelf!... Waarom ik dit schrijf... even van me afschrijven... kijken of het helpt Ga me zo maar eens even op de badkamer storten zodat de tijd lekker snel gaat...
Oh leuk joh! En tuurlijk ook spannend... maar je zal vast een mooi kindje te zien krijgen en misschien is hij/zij wel wakker
weet precies hoe je je voelt, wij hebben morgen om 10 uur een pretecho, zelfs daar ben ik zenuwachtig voor, helemaal niet gek (al zeg ik het zelf ) gewoon even lekker bezig zijn en daarna lekker genieten,
das helemaal geweldig, en je foto laat mij een jongen zien was een mooie duidelijke foto, alleen ben je nog niet 12 weken + maar de nub staat omhoog, denk zelf dat hij niet meer omlaag zal gaan staan, dus ik hou het bij jongen..
geniet ervan Zelfst ik ben bij de echo's nog nerveus hahaha En hier in Belgiƫ krijg je er elke 4-5 wk 1 en nu de laatste weken elke 14d... Het blijft iets speciaals he