Zenuwachtig voor termijn echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by spotlight, Apr 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    Hallo,

Ik heb a.s. woensdag eindelijk mijn termijnecho. Ik kijk er heel erg naar uit, maar ben aan de andere kant erg bang dat ik dan te horen krijg dat het vruchtje niet meer leeft. Het is gewoon een gevoel wat ik heb. In ieder geval is de onzekerheid dan weg!

Zijn er meer mensen die deze angst herkennen?

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik denk dat de meeste mensen deze angst hebben. Heel normaal meis!

3. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Komt me heeel bekend voor... Ik had een week voor de echo al helemaal de kriebels en de laatste 2 dagen kon ik alleen maar denken .. Als het maar goed is, als het maar goed is... En we zagen gelijk het hartje en weg is dan je onzekerheid... Wat een heerlijk gevoel..

Komt echt allemaal goed hoor... Succes woensdag.. :)

4. Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde en heb afgelopen woensdag mijn termijn echo gehad, super super mooi!
    Het hartje klopte snel en zag echt al een mini kindje met alles erop en eraan :)

Geniet ervan, het komt allemaal goed.. ondanks je onzekerheid (ik heb dit ook echt ontzettend erg!)

5. Coni

Coni Actief lid

Goeiemorgen, die angst heb ik iedere keer als ik naar de vk of gyn ga. Elke keer denk ik: oh het zou toch nog wel goed zijn en het zou toch nog wel leven. En nu ben ik toch al 15 weken geweest maar ik moet donderdag weer naar de gyn en ik knijp hem nu alweer. Deze angsten zijn alleen maar groter geworden nadat ik een miskraam heb gehad. En op de forums kom je ook de minder leuke dingen tegen van mede forum schrijfsters. Ik denk dat het een gezonde angst is maar dat we moeten proberen dit een beetje van ons af te zetten ook al is dit erg moeilijk. Ik hoop dat je woensdag een mooie echo te zien krijgt en dat dan je angst een beetje afneemt, succes woensdag en hou ons op de hoogte, gr. Nicole

6. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal!

7. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    Ik heb vandaag dus de echo gehad en alles was goed! Ben nu een stuk geruster. Heb het hartje gehoord en gezien, echt gaaf. Het kindje is 21 mm groot. Ik ben precies 1 week teruggezet. Dact dat ik 9 wk en 5 dgn was, maar ben 8 wkn en 5 dgn.

8. westlander84

westlander84 Actief lid

Feb 13, 2008
    152
    0
    16
    westland
    mooi he gefeliciteerd meid je twijfels zullen nu wel minder worden..

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Gelukkig dat alles er goed uitzag!

10. Coni

Coni Actief lid

Gefeliciteerd met je mooie echo, en nu maar genieten of niet dan, gr. Nicole

11. spotlight

spotlight Actief lid

Mar 18, 2008
    437
    0
    0
    absoluut. Een beetje onzeker zal ik denk ik wel blijven, maar voel me een stuk prettiger nu!

Share This Page