Wat is het nou?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by amandel, Nov 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amandel

amandel Lid

Sep 27, 2012
    17
    0
    0
    Met 12 weken een foto in het Nub topic geplaatst en daar dachten 4 meiden een meisje te zien. Met 16 weken een echo gehad van een gyn in opleiding, deze dacht ook een meisje te zien, maar twijfelde nog.
    Vorige week de 20 weken echo, waar de echoscopiste toch echt overtuigd was van een jongen!
    Geweldig natuurlijk, maar dat was toch even schrikken!!

Nu blijf ik twijfelen, weet ze het nu wel zeker?
    Ik heb er maar 1 foto van gehad, en waar het pijltje bijstaat is volgens de echoscopiste het piemeltje...
    Willen jullie even meekijken?

Attached Files:

2. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    t zou kunnen maar vind t een bizar piemeltje als ik eerlijk mag zijn... Erg groot ook in verhouding!:$

3. anita205

anita205 Bekend lid

May 9, 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    Ja ik vind het ook maar raar! Zit ook op een rare plek als ik dit zo zie... Zou toch maar een echo laten maken nog voordat je gaat shoppen...

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik zie hier echt geen piemeltje in. Ik heb met hetzelfde termijn ook een echo gehad bij mijn zoontje en dat zag er zoo anders uit.!

5. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Uh nou vind het eruit zien als de navelstreng of zo. Ik zie ook geen balzakje. Ik zou het nog maar es laten checken.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat zei ik ook al! (Nub topic)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik dacht ook meteen aan de navelstreng! Geen piemeltje volgens mij.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Op deze foto alleen zou ik niet af durven gaan eerlijk gezegd.

9. Liefebees

Liefebees Niet meer actief

Ik zou niet op deze echo afgaan.. vind het een gekke plek en groot in verhouding. Ik zou voor de zekerheid nog maals ( elders!?! ) een echo laten maken.

Fijn he, de twijfels?:)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Lijkt echt niet op een piemeltje eerlijk gezegd.

11. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik zou ook zeggen navelstreng.......de echos van mijn zoontje zagen toch echt heel anders uit en daar waren ook heeeeeel duidelijk de balletjes op te zien. Die mis ik hier ook...?

12. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou ook niet gokken op een piemeltje. Maar eerlijk gezegd, wat weten wij daar nou van? Als ik jou was en je echoscopiste boezemt je vertrouwen in, zou ik toch verder gaan op haar mening. Als ze zegt dat ze zeker is... Zij heeft er toch voor gestudeerd en meer ervaring. Waarschijnlijk heeft ze ook nog andere dingen gezien die niet op foto staan die toch duidelijk uitwijzen dat het om een jongen gaat. Meestal als ze zich vergissen, is het in de andere richting. Zeggen ze dat het een meisje is en is het uiteindelijk een jongetje...

13. Milan2009

Milan2009 Actief lid

Nov 3, 2011
    495
    0
    0
    Ik zal ook niet zeggen dat dat een piemeltje is.. Ik heb er twee keer gezien en hij ziet er niet zo uit.. Misschien ergens anders laten nakijken ;))

14. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Nou ja, laat ik het anders zeggen: het ziet er ook niet per se uit als een meisje, maar van deze foto kun je niet uitgaan! Het is op deze foto gewoon niet duidelijk.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    nee precies, ik zou zelf ook niet gerust zijn met zo een foto;)
    Maar ik zou wel meteen bellen voor een nieuwe echo hahaha..zo ben ik dan weer wel:p

16. Mariamarieke

Nov 16, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje zag het er heel anders uit, zag je echt ook balletjes.
    Nu verwachten we een meisje, daar zag je 3 streepjes, hebben ze daar ook op gecheckt?

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    +1! ;)

18. amandel

amandel Lid

Sep 27, 2012
    17
    0
    0
    nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren haha, maar einde ochtend gebeld naar een echo bureau, en kon meteen einde van de middag komen toevallig een plekje en het is toch echt een jongen!
    waarschijnlijk gewoon een ongelukkige foto van de 20 weken echo. geloofde haar aan de ene kant ook wel, ze was zo zeker en was in het ziekenhuis dus vertrouw ook op haar ervaring, maar toch he die foto!!

maar nu dus zekerheid!

19. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Gefeliciteerd met je Zoon!
    wel een zeer ongelukkige foto!

20. Melief

Melief Niet meer actief

Fijn dat het duidelijk is! Nu lekker shoppen ;)

Share This Page