hier vroege echo wegens MMM... Maar je hebt geen zekerheid... Bij de eerste zwangerschap een mooi kloppend hartje bij 7+3 weken en tijdens de 2de echo rond de 10 weken, was het hartje vlak na de 1e echo gestopt
Ik had ze beide gewoon bij m'n vk. Met 8 weken een echo. En met 12 weken de termijn echo. Samen met de 20 weken echo en de geslachtsbepaling heb ik nu dus al 4 keer bij m'n kleine meisje kunnen gluren
Ik had een echo met 4 weken (toevallig had ik een afspraak met de gyn, enkele dagen na de positive zwangerschapstest) maar daar zag je alleen een zwart vlekje, met 7 weken een echo om de zwangerschap te bevestigen en daarna de 12 weken echo.
Ik heb voor de 12 weken mijn eerste echo gehad, omdat ik dacht verder te zijn dan 8 weken. (bleek uiteindelijk 7,5 te zijn) Ik vond het er niet minder spannend op worden. Er is natuurlijk een aardige kans nog dat het fout kan gaan voor de 12 weken en als dat gebeurd kan je er zelf echt niks aan doen. Ook na een echo van 8 weken kan een hartje nog stoppen met kloppen. Ik snap overigens dat je nu het hartje al wilt horen hoor Maar onzeker blijft het, hoedanook.. Zo was mijn ervaring in ieder geval