Hallo dames, ik moet even mijn ei kwijt, ik ben zo bang. Heb net vanochtend mijn eerste echo gehad, zowel uitwendig (toen kon ze niks zien) als inwendig. We konden wel een vruchtzakje zien maar geen vruchtje, de vk zei dat het mogelijk was dat ze het gewoon niet kon zien maar het kon ook fout zijn gegaan...Ze vroeg of ik me wel zwanger voelde en zei dat het ook kon zijn dat ik minder ver was dan ik dacht. Ik maak me zo'n zorgen en voel me nu zo verdrietig. Wat zijn jullie ervaringen?
Maak je geen zorgen meis. Misschien ben je minder ver dan je denkt. Ik heb een echo gehad met 7 weken en 1 dag en daar was wel een vruchtje te zien met een kloppend hartje. Dus waarschijnlijk ben je minder ver meid.
Dat was bij daan ook wij dachten dat ik er al 7 was niks te zien alleen het vruchtzakje na 2 weken moesten we terug en zagen we een mooi hartje
Heb vandaag met 9 weken weer een echo gehad en weer hetzelfde. Geen duidelijk vruchtje te zien, geen hartslag, volgens de verloskundige moet ik wachten op een miskraam.. Ze wil voor volgende week een afspraak maken bij de gyn in het ziekenhuis om het eruit te halen, maar ik wil wachten tot het vanzelf gaat..
Heb vandaag met 9 weken weer een echo gehad en weer hetzelfde. Geen duidelijk vruchtje te zien, geen hartslag, volgens de verloskundige moet ik wachten op een miskraam.. Ze wil voor volgende week een afspraak maken bij de gyn in het ziekenhuis om het eruit te halen, maar ik wil wachten tot het vanzelf gaat..
Ooh jee meid, ben wel geschrokken van je verhaal. Ik wens je veel sterkte toen in deze moeilijke tijd. Hoe gaat het nu met je?
Bedankt allemaal. Heb inmiddels een curretage gehad, gynaecoloog bevestigde het verhaal van de verloskundige en heb toch voor een curretage gekozen, aangezien het maar niet vanzelf kwam.
Heel veel sterkte meid... Ik moet morgen voor curretage. We hadden gisteren een 2de echo waarop bleek dat de baby overleden was, het hartje was gestopt terwijl op de 1e echo alles nog zo goed was... Zag je op tegen de curretage, ik wel heel erg, ben er als de dood voor, ik hoop dat het een beetje meevalt