hoi hoi ik heb donderdag as mijn 1e echo kun je dna al een hartje zien? en doen ze de echo gewoon uitwendig of inwendig? grtjess
Deze wordt waarschijnlijk inwendig en ja als het goed is zie je dan al een knipperlichtje van het hartje. Ik heb zelf ook tegen deze tijd mijn eerste echo gehad en vanmiddag krijg ik de 2de
Hoi Cindy, Ik had bij 7wk 5 dg mijn eerste echo en die was gewoon uitwending. Ze zullen waarschijnlijk eerst uitwendig proberen en als daarop weinig te zien is zullen ze het inwending proberen. Heel veel succes!
oke dankjewel ik heb al vaker een inwendige echo ghad.. maar toen was ik net 4 en halve wk zwanger... maar moet ik dan met een volle blaas komen of niet of hoe zit het? grtjessss
Voor een uitwendige echo kun je beter een volle blaas hebben. Is er dan niks te zien kun je altijd even naar de wc en krijg je een inwendige echo. Succes. Spannend he?
ja maar ik moet sochtends al om 9 uur :S moet ik dan niet naar de wc gaan als ik wakker word rond 8 uur dan plas ik in men broek haha als ik wakker wor sta ik al op springen hahaha grtjes
ik heb met bijna 8 weken een inwendige echo gehad. ik moest ook smorgens maar ben gewoon gaan plassen toen. ik nam wel een fles spa mee en heb die daar in de wachtruimte en onderweg er naar toe opgedronken en het ging prima. volgens mijn staat in me album een echo van bijna 8wk zwangerschap (blz 2)
okey dankjewel allemaal ben zo benieuwd haha hoop echt dta alles goed is! en dat het hartje klopt etc.. bedankt allemaal! xxxx