9 weken zwanger en bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joytje, 13 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    hebben er meer zwangere last van bruine afscheiding en kan dit kwaad of is het een van de vervelende kwaaltjes?

2. Niet meer actief

ja heb het ook heb al verscheidene keren gehoord dat wanneer het bij bescheiden beetjes blijft het geen kwaad kan,ik heb het bijvoorbeeld alleen na het plassen

3. Aaltjen

Aaltjen Lid

28 okt 2007
    5
    0
    0
    KAPSTER
    TWENTE
    Kan volgens mij geen kwaad als je maar geen krap krijgt en helder rood bloed verliest. Ben nu zelf ruim 8 weken zwanger en ik hadt maandag heel iets bruin verlies heb de verloskundige gebeld en die zie dat het heell normaal was en als je niet meer verliest en het niet helder roos wordt dan is er niks aan de hand.

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb tot 10 weken bruin bloed gehad en heb een gezond dochtertje
    maak je geen zorgen pas als je erge krampen krijgt en rood bloedverlies

5. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    ik had het een week geleden ook en dan 4 dagen lang maar heb een echo gehad en er was niks aan de hand, en er werdt mij verteld dat heel veel vrouwen hier last van hebben

6. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Heb ik ook gehad in die periode. Volgens de vk geen probleem zolang het bruin is (dat is roestig oud bloed). Helder rood, vlokken en brokken is wel reden tot ongerustheid, maar in die fase van de zwangerschap kan daar dan ook weinig aan gedaan worden (leuke geruststelling van de vk...) De doorbloeding verandert van binnen, dus knappen kleine bloedvaatjes.

Deel Deze Pagina