Lekker hoor, misselijkheid terug!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ThunderAngel, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    :evil: Ben tot de 16e week van m'n zwangerschap misselijk geweest! Was eindelijk blij dat ik er vanaf ben et voila...sinds gisteren misselijkheid, braken incluis, in volle glorie terug, nog heviger dan in het begin :confused:

Weet het, het is geen wereldschokkend nieuws :D, maar moest het ff kwijt, het frustreert me dat ik alleen water kan binnenhouden. Hadden jullie er ook zo'n last van rond deze tijd?

2. MamaLou

MamaLou Fanatiek lid

Haha, de 1e zwangerschap zo'n 30 weken lang! Gelukkig kreeg ik medicijnen om de laatste weken door te komen.
    Bij deze zwangerschap werd ik pas misselijk na de 16e week en nu zit ik weer aan de medicijnen en die werken gelukkig prima.
    Bij mij duurt het namelijk de gehele dag en s 'avonds crepeerde ik nog eens van het zuurbranden in mijn keel, waardoor ik overdags ook veel overgaf.
    Het is heel vervelend en hoe verder je komt hoe meer je maag in de verdrukking komt he? Dus ik dnek niet dat je er veel aan doen kan, tja behalve dan met medicijnen.
    Ik heb Omeprazol tegen het zuurbranden e.d. En emesafene tegen de misselijkheid en overgeven, deze hebben geen bijwerkingen en zijn veilig in gebruik m.t.t. je baby.
    Als je het niet meer volhoud kun je er misschien eens naar vragen bij je h.a..........

Sterkte verders! ;)

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey hey,

Ja drama he!
    Ik heb er vanaf de 12de week erg veel last van, zelfs 3 dagen ervoor in het ziekenhuis gelegen.
    Hierna is het een heel stuk minder geworden, maar zins gister avond ook weer erg misselijk, ik heb hier ook emesafene voor en dit werkt redelijk, de ene dag iets beter dan de andere.

groetjes miranda

4. Niet meer actief

Ik heb de eerste maanden juist helemaal geen last van misselijheid gehad, dat is bij mij pas een paar weken geleden begonnen, rond de 32e week ofzo. Heb nu zowel boven als beneden een emmer bij mn bed staan, voor t geval dat. Ik spuug nu gelukkig niet meer, maar een paar weken geleden was dat echt elke nacht feest :(

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja dat zuurbranden he! Da's ook heel kots-opwekkend :)

Ik heb gelukkig maagtabletten van het Kruidvat eigen merk, die werken (bij mij) beter dan Rennies. Alleen ze smaken naar chocoladesigaretten :D

Deel Deze Pagina