echo met 9 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door scheetjuh, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    het is toch een inwendige echo geworden, en het viel reuze mee! deed helemaal geen pijn, en je zag het super duidelijk!

2. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb 2 kids en mijn ervaring is dat je nog genoeg keren met je hele zootje te kijk ligt... met andere woorden: je zult vaker inwendige onderzoeken krijgen en tijdens de dagen vóór je bevalling (ik was over tijd) kijken ze om de haverklap of je al ontsluiting hebt enz.

Ik doe er niet meer moeilijk over, gewoon hop, benen wijd. Klinkt kort door de bocht... maar zo is het toch?

En pijnlijk... tja een bevalling vind ik pas pijnlijk :(

Ik krijg mijn eerste echo van deze zwangerschap met 10 weken, nog een paar weekjes wachten dus!!!!

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Ow! Gelukkig! Was het leuk?? Ik had dit bericht nog niet gezien...;)

Wat zag je? Beentjes en armpjes enzo? Ben benieuwd... de echo's van mijn eerste 2 kids waren met 13 weken en toen zag ik echt zo'n minimensje zwaaien!

4. Djoels

Djoels Actief lid

13 apr 2009
    177
    0
    0
    Ik heb al een paar echo's gehad (2 x inwendig, 1 x uitwendig) ivm onderzoeken en vrijdag had ik weer een inwendinge echo ipv een uitwendige..... wat kan je dan alles goed zien!! De baby zwaaide! Ik vond het prachtig! :)

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja klopt alles is duidelijker te zien, maar met 9 weken zie je tog niet echt zo heel veel om dat alles nog zo piep klein is! rond de 18 weken wil ik een pretecho laten maken, en met de 24 weken zoiets, aangezien ik nog maar 1 echo krijg met de 20 weken, dat is zo weinig ik wil ons kleine fruts vaker zien haha, zouden ze met 18 weken al het geslacht kunnen zien?

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja hoor, het geslacht is zelfs al met 16 weken te zien. Ik ben geweest met 16w en 4 dagen en de echoscopist weet 100% zeker wat het is zei hij. Hij heeft het ook nog nooit fout gehad!

Deel Deze Pagina