De verloskundige had al een idee over wat het zou worden. Maar wilde het voor de zekerheid over twee weken nogmaals bekijken. Wat denken jullie dat het gaat worden❤️
Dit is een meisjesnub, maar bijna 11 weken is echt nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Hij kan in de komende periode nog veranderen naar een jongensnub. P.s. Losse topics over de nub mogen niet
Een baby Nee zonder gekkigheid. Je bent echt veel te vroeg voor een geslachtsbepaling en voor de nub theorie ook 2 weken te vroeg. De verloskundige heeft dus voor 100% een pure gok gedaan. Als het klopt, heel mooi, dan heeft ze goed gegokt Kindje ligt trouwens ondersteboven, dus geen goede positie. En idd losse topics mogen niet. Ps, op de 3e foto zie ik een gemeten afstand van 9+5 wkn staan. Is dit fout gemeten ofzo? Want dan ben je dus nog geen 10 weken zwanger.
[ QUOTE="RoGiJuLi, post: 24568403, member: 50232"]Een baby Nee zonder gekkigheid. Je bent echt veel te vroeg voor een geslachtsbepaling en voor de nub theorie ook 2 weken te vroeg. De verloskundige heeft dus voor 100% een pure gok gedaan. Als het klopt, heel mooi, dan heeft ze goed gegokt Kindje ligt trouwens ondersteboven, dus geen goede positie. En idd losse topics mogen niet. Ps, op de 3e foto zie ik een gemeten afstand van 9+5 wkn staan. Is dit fout gemeten ofzo? Want dan ben je dus nog geen 10 weken zwanger.[/QUOTE] ik dacht zelf dat 9+5 dagen zwanger was. Maar na de termijnecho kreeg ik te horen dat ik toch 1 week verder was. Bij deze foto valt me op dat er een soort van een vork (andersom) aan de bovenkant zit. Bij meisjes zie je ook vaak een vork aan het einde heb ik begrepen♀️
Is het in week 11 altijd een meisjesnub? Vanaf welke verandert het vaak in een jongensnub of meisjesnub? Dat bobbel aan de bovenkant heb je dat ook bij een meisjesnub?
ik dacht zelf dat 9+5 dagen zwanger was. Maar na de termijnecho kreeg ik te horen dat ik toch 1 week verder was. Bij deze foto valt me op dat er een soort van een vork (andersom) aan de bovenkant zit. Bij meisjes zie je ook vaak een vork aan het einde heb ik begrepen♀️[/QUOTE] Vorkig zegt met dit termijn niks. De nub is pas betrouwbaar tussen 12 en14 weken
Omdat losse topics niet zijn toegestaan doe ik deze op slot. @Linam Als je een echo hebt tussen de 12 en de 14e week kan je deze foto in het grote NUB topic plaatsen.