Helaas gaat mijn eerste iui niet door, ben er echt helemaal kapot van. Had vandaag een echo om te kijken of ik kon beginnen met hormonen spuiten maar er was iets niet goed, de gyn wilde er iemand bij hebben om het zeker te weten Opeens stonden er 3 gyn om me heen Wat is nou ze vermoeden dat ik endometriose heb, wist niet wat dit was maar ze vertelde me dus dat het of endometriose of een wonder nog wat was dat ben ik vergeten Over 3 weken moet ik terug krijg ik weer een echo en dan kijken ze of het weg is, is het weg was het dus dat wonder iets, is het niet weg is het endometriose en dan moet waarschijnlijk de linker eierstok verwijderd worden. leukkkk nog minder kans op een zwangerschap ja weet het kan ookwel met 1 lukken maar toch weer een tegenslag Ik ben er echt kapot van is er hier nog iemand die dat ook heeft gehad zou graag willen weten hoe en wat heb wel op google gekeken ben wel iets wijzer geworden maar zou graag willen weten of er nog meer zijn met endometriose en dan toch daarna met iui zwaner zijn geworden Liefs Borah Ja weet we het
Meid ik heb geen ervaring er mee , maar wil je een dikke knuf geven. mis heb je hier wat aan Endometriose en in de Medische Malle Molen ‎daar zijn meer meiden met dat probleem. En mis heb je hier ook iets aan IUI Deel 3
Hallo Marnat Dankje voor je reactie Waar kan ik dat dan vinden waar meer meiden zijn met endometriose, zou er graag willen kijken maar als ik erop klik in jouwn bericht zegt ie de pagina bestaat niet en op de andere link krijg ik alleen een klein paperclip te zien waar ik niet op kan klikken Hoop dat je me verder kan helpen alvast heel erg bedankt liefs Borah
OW lukt het niet , hier in vruchtbaarheids behandeling pagina 2 daar ergens onder aan staat het. Mis hier nog meer topics.
Hey Borah, Heb er ook geen ervaring mee maar wilde je ff een dikke cyberknuf geven meid. Wat ontzetten kl*te voor jullie. Onze 1e IUI ging kantje boord door (vanwege veel te weinig zaad) en ik weet nog dat ik echt de angst had dat ze zou zeggen ga maar weer naar huis, uiteindelijk is de poging mislukt maar ik snap wat je bedoeld... Heb goede moed en sta je zelf zeker toe af en toe behoorlijk te balen van alles. Hoop voor je op goed nieuws straks bij de uitslag! Liefs Genesis
Even ook snel zo een berichtje, endometriose gaat nooit weg....Het is chronisch maar wat ik uit je verhaal haal is dat ALS je endo hebt een lichte vorm hebt. Het verhaal in mijn PB als antwoord op je vraag is helaas wat anders maar ik heb endo in erge graad. Bij mij hebben ze alles schoongemaakt in april en daarbij 2 cysten verwijderen van mijn linker eierstok, linker eileider was verkleefd, linker eierstok was verkleefd met mijn dikke darm en blaas en baarmoeder waren verkleefd en blaas was gekanteld maar hebben mijn eierstok kunnen laten zitten omdat ze alles mooi schoon kregen, of hij zijn werk nog doet weet ik pas tijdens de IVF.... Ik vind het trouwen heel vreemd dat ze je nu al kunnen vertellen dat je linker eierstok eruit moet als het endo is, dit kunnen ze pas zien als ze een kijkje nemen in je buik en buiten dat met het verwijderen van je linker eierstok halen ze de endo echt niet weg, is chronisch. Mochten ze toch het vermoeden hebben dat het endo is, vraag AUB of hun weten hoe ze hiermee om moeten gaan, als ze dit niet weten ga echt naar een ander ziekenhuis waar ze wel weten hoe ze met endo om moeten gaan!! Wij hebben dit ook gedaan na 1 mislukte IUI en ze niet wisten wat ze met me aanmoesten en sinds het nieuwe ziekenhuis zitten we ineens in een sneltrein en komen we ergens. Okee het duurt allemaal lang maar het is voor een goed doel en zonder hulp zal het bij ons echt niet gaan. Kijk anders even op deze site meis, hier vind je alle info over endometriose: Endometriose Stichting - Samen maken we het verschil - Index