vanmorgen mijn 2e echo gehad, vorige week ook al een gehad maar daarop was alleen een vruchtzak met zwangerschapsring op te zien, die echo was te vroeg gemaakt ( ik mocht eerder komen vanwege een eerdere miskraam) vandaag terug en een vruchtje met kloppend hartje te zien, een verbetering tov vorige week maar om het kindje was bloed/vocht te zien in de baarmoeder dus het kan alle kanten op. Super blij om een kloppend hartje te zien maar ook super bang voor het bloed. Iemand dezelfde situatie gehad? Ik heb dit nooit eerder gehad in mijn vorige zwangerschappen ( laatste x was een keizersnede)
Ja ik heb dit ook gehad, met flinke bloedingen in week 7 en 8 en doorlopend bruin bloedverlies tot week 10. Ik heb een paar keer gedacht dat ik een miskraam had. Toch gaat alles nog steeds goed en bij de 20-wekenecho was er geen bloed meer te zien. Mij werd gezegd dat het beide kanten op kan gaan, en dat het dus een kwestie was van afwachten.
Dankjewel voor je berichtje! Wat ontzettend spannend, bij jou was er dus ook zoveel bloed te zien? Dat afwachten is echt zwaar vooral na een miskraam, je bent continu bang dat je weer dat verdriet gaat krijgen. Jou berichtje geeft wel een klein beetje moed. Bij jou is het gelukkig goed afgelopen, al zal al dat bloedverlies ook super eng zijn geweest!
Nog wel wat meer bloed/vocht dan ik hier zie, maar de gynaecoloog zei me dat het meer gaat om de plek waar het zit dan hoeveel het is. Ik snap je angst, die had ik zeker ook. Het blijft afwachten en er is weinig dat je er zelf aan kunt doen. Dus mijn advies zou zijn te accepteren dat een zwangerschap altijd enorm spannend en onzeker is, en dat blijft het ook nog wel even! Sterkte en een hele fijne zwangerschap gewenst!