Ik ga ervan uit dat t gewoon uitwendig kan met bijna 7 weken. Als ik de echo foto's zie hier! leuk hoor.... ik kan echt niet wachten tot het zover is! De foto zelf daar zie ik niet zoveel op, buiten zo'n vormpje wat de baarmoeder is en zo'n klein boontje erin, maar verder kun je me alles wijs maken. maar als ik het hartje maar zie of hoor dan ben ik al helemaal blij!
Ik heb met 6weken en 2dagen een echo gehad en met 7 weken en 3 dagen en je zag echt al iets kleins en een mooi kloppend hartje! Bij mij was het wel een inwendige echo trouwens!
Ik had met 6 weken en 6 dagen een vroege echo gekregen ook uitwendig Zoals de meeste zeggen kon je het vruchtzakje enal wel al zien en je zag dat het er was.. alleen je kan nog niet zien dat het een kleintje is.. Ik kon toen ook het hartslagje zien en horen. Overigens is het wel vaak niet aan te raden om een vroege echo bij een pretecho bureau ofzo te laten doen - ik heb dit wel gedaan omdat ik niet tot 12 weken kon wachten 0=) alleen de bureau waar ik naar toe ging is ook helemaal medisch gecertificeerd en mag ook de 20 weken uitvoeren.. Oh, en ik moest twee uur voor de echo mijn blaas legen, en binnen een half uur voor de afspraak halve liter-liter opdrinken. Moest dus wel met gevulde blaas!