Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben. Enorm blij! Maar tegelijk onzekerheid. Half november ivm nierstenen een ct scan gehad en daar was 'iets' op mijn eierstokken te zien waarvoor ik een doorverwijzing kreeg naar de gynaecoloog. Vandaag was de afspraak. En op de inwendige echo was een mooi vruchtzakje te zien en NIETS op de eierstok! Aan de hand van mijn cyclus gaat ze er vanuit dat het een eisprong is geweest wat gezien is. Enorm opgelucht! Niks engs, en een zwangerschap op de juiste plek!
Gefeliciteerd Nasan! Wat kunnen ze je toch enorm laten schrikken in de medische wereld voor niets, poeh. Opgelucht en op naar de 12 weken echo
Ja erg opgelucht! Toen ik het hoorde was ik zelfs bang dat dat er voor zorgt dat een tweede tot dan toe nog niet gelukt was. He haalt je veel door je hoofd en met een man die nogal paniekerig is, wordt je daar toch wel door aangestoken. Heel blij dat ik twee weken na de mededeling zwanger bleek. Maar dan komen er weer meer onzekerheden. De gynaecoloog moest heel erg lachen later, ze zei die goeie man heeft succesvol een eisprong vast kunnen leggen! Ik heb 20 januari mijn tweede echo. Dan ben ik 9 weken. Ze doen er toch liever nog 1 tussendoor toch vanwege die ct scan nog even extra controle. Ik zal zowieso vanwege ziekte de hele zwangerschap in het ziekenhuis onder controle lopen.