echo liet zien voor 90% meisje...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Hophop, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha allemaal,
    zoals de titel al zegt, vanmorgen een echo gehad bij een echobureau omdat ik weer eens even onzeker was rondom de zwangerschap etc. vroeg ze of ze naar het geslacht mocht kijken. Tuurlijk. Over 1,5 week geslachtsbepaling, maar prima, maakt niks uit wat mij betreft.
    Nu zegt de echoscopiste dat ze voor 90% zeker is van een meisje. Heel duidelijk 3 streepjes gezien, maar op het moment dat ze een zijaanzicht bekijkt lijkt het middelste streepje wat uit te steken. Gezien de termijn zou dit bij zowel een jongen als een meisje kunnen…
    Herkenbaar bij iemand?
    Zo benieuwd nu! Was nog helemaal niet zo bezig met het geslacht, maar nu ik ze het hoorde zeggen zit het in m'n hoofd hahaha. Hou voor mezelf wel de slag om de arm dat het dus ook nog net zo goed een jongen kan zijn, maar ja 90% is best wel veel, of denk ik nu verkeerd? aaahhhhh gedachten… STOP! hahahaha:$;)

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Bij deze termijn kun je idd met verdikte schaamlippen te maken hebben of een piemeltje...afwachten dus.

3. aninaja

aninaja Niet meer actief

Dat zei mijne ook met 13-14e week! Maar het is toch echt een jongetje..

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    De mijne had met 14,2 al duidelijk een piemeltje, tussen de benen gezien..

5. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, nog 9 dagen en dan is de officiële geslachtsbepaling. Dan bijna 16 weken. Dan zou er wel iets zinnige over te zeggen zijn door echoscopist. Ben zoooooooooo benieuwd zeker nu na die uitspraak van deze echoscopiste haha

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Met 13+5 een duudelijk hamburgertje, meisje dus. Met 14+1 idem dito, hamburger dus meisje.

Met 13+2 een duudelijk raketje, jongetje dus! Het ligt natuurlijk aan de apparatuur en de kundigheid van een echoscopiste, maar hier ga ik altijd naar een topper!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ps op dit termijn steekt bij een meisje vaak de clitoris nog wat uit, hier btw niet. Maar een raketje is dan wel weer overduidelijk anders dan een uitsteekseltje van een clitoris hihi

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier heb ik dezelfde ervaring met mijn jongste dochter was het ook nog wat opgezet klein uitsteekseltje en was volgens echoscopist een meisje en dat klopt

en bij deze overduidelijk een raketje ;)

9. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ben benieuwd. Echoscopiste is van een pretecho bureau die vanaf 14 weken geslachtsbepalingen doen, dus lijkt me dat ze het vaker gedaan heeft. Van boven of onder waren het echt 3 lijntjes, van de zijkant leek het middelste lijntje net wat verder uit te steken. Als ik het zo beetje goed omschrijf. Het maakt ook niet uit welk geslacht, is altijd goed en leuk, maar toch wil ik het zoooooo graag weten nu :p

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat klinkt als een echte meid. Ik heb deels een echografie opleiding gedaan, maar tussentijds gestopt wegens privé redenen.

Ik weet uit ervaring en nu ook uit ervaring in m'n buik, dat een raketje er heel anders uitziet op dat termijn.

Ben zelf altijd bij echolooks in Nieuwegein geweest en zij had het altijd goed :).

Ben dan wel reuze benieuwd haha. Maar ga maar uit van een meikse :).

11. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Heb je een foto meegekregen? :) Bij mijn dochter was haar onderkantje met 16 weken ook wat opgezet.

12. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee helaas geen foto. Was een snelle tussendoor echo, had me weer eens druk gemaakt etc etc. kreeg 1 foto mee van het totaal beeld, omdat het ook geen geslachtsbepalende echo was, maar ze meer keek hoe het er allemaal uit zag. AAARGHHHH nog 1 week :p

13. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    potty6.jpg

Zo zag het er bij ons uit. Is dat ongeveer wat je zag?

14. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja volgens mij wel.

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

En?? Een meisje of toch een jongen? ;)

16. Hophop

Hophop Actief lid

3 sep 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die 90% was helemaal 0% geworden haha. In tegenstelling tot wat eerder gedacht werd krijgen we er weer een jongetje bij. Moest heel even aan het idee wennen, maar nu super blij. Ook erg leuk 2 jongens zo kort op elkaar. Hopelijk met 20 wkn ook nog gewoon een jongetje en niet nogmaals wisselen😂

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh toch een knulletje. Logisch dat je even om moet schakelen hoor. Ik heb 2 meiden waar 2 jaartjes tussen zit en ze hebben zoveel aan elkaar. Echt vriendinnetjes. Dat zal bij jongetjes vast ook zo zijn, echte maatjes!

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik was ook erg verbaasd eerlijk gezegd want ik had jongen voorspeld bij jou toch? En ik was er vrij zeker van wat ik niet vaak ben. Al snap ik heel goed dat je aan het idee moest wennen! Twee jongens zijn idd super leuk. Ik lig regelmatig in een deuk om hun gekke fratsen en ze schrijven mij liefdesbrieven ❤ volgens mijn jongste zoon ben ik een prinses, dan barst je bijna uit elkaar van geluk toch? En die meid kan ooit nog komen met wat aanpassingen in je leefstijl! :)

Deel Deze Pagina