Wie heeft er een echofoto van een jongen/meisje in album?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by zonnetje77, Jul 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    Hoi!
    Ik ben nieuw op dit forum. Zijn er meiden die een 20 weken echofoto in hun album hebben staan waarop je kunt zien of het een jongen of een meisje is? Wij hebben de echo gehad en wilden niet weten of het een jongen of meisje is, maar ik ben nu zo enorm nieuwsgierig dat ik de echofilm heel goed heb bekeken of ik het kan ontdekken of niet. Ik heb een keer gedacht te zien dat het een jongetje is maar ook een keer een meisje. Ik zoek nu dus wat beter vergelijkingsmateriaal. Ik heb al op internet gezocht en ook al wat gevonden maar ik kom er nog niet uit.
    Hoop dat ik jullie foto's mag zien!
    groetjes zonnetje

2. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik heb zelf geen foto, geen kindje, geen zwangerschap. maar wil je het nu toch weten? je kunt ook de vk vragen hoor. zij weet het wel! haha

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een foto van een meisjes geslacht in me album :)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb van een jongen

groetjes nathalie ;)

5. Niet meer actief

hoihoi ik heb van een jongen!

6. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

In mijn album staat ook een jongentje!

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    zie album...een jongetje bij 17 weken

8. tam24

tam24 Lid

Mar 19, 2008
    61
    0
    0
    Hoi,

Net als jij wilden wij niet weten wat het zou worden, maar toch thuis de dvd een paar keer bekeken en toen zag ik al een aantal keer ''de 3 streepjes" voorbij komen tussen de beentjes...maar moet wel zeggen dat we bewust die momenten eruit gepikt hadden anders hadden we het ws niet gauw gezien! Mijn echo staat niet in mijn album maar op de echo-galerij, op pag 3 dacht ik, van tam24. Hij is gemaakt bij ruim 26 weken en heel ws krijgen wij over enkele weken een mooie dochter!

9. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb een foto van een meisje (uiteindelijk toch een jongetje, fout gezien dus)

en een jongetje (en dat kopte) in 3d in mijn album. :)

10. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    Dankjulliewel!
    ik begin steeds meer te denken dat we een jongen krijgen! en vorige week dachten we nog een meisje te zien haha. maar die foto's van jullie helpen goed! wie weet gaan we nog een pretecho laten maken om het zeker te weten. spannend he allemaal!
    vinden jullie het leuk om te weten wat je krijgt? of is de verrassing leuker?
    groetjes!

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    In mijn album staat ook een echofoto van een jongetje

12. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik vind het bij de eerste leuker om het spannend te houden en dat was geweldig. Nu hebben we voor de andere 2 kinderen het geslacht wel gehoord zodat het voor hun wat tastbaarder is. Nu je toch al bezig bent met wat het wordt en het toch wel graag wil weten volgens mij kan je dan beter een pretecho laten maken. Je hebt er zelf niet voor gestudeerd en een piemeltje/balzakje op de echo zou zomaar een navelstreng kunnen zijn.

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    In mijn album foto's van een meisje!

14. Niet meer actief

Waarom bel je niet gewoon de VK en vraag je welk geslacht jullie kindje heeft? Zij weet het echt wel hoor..

15. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    Ik denk niet dat de verloskundige het weet, want wij hebben de echo bij een echopraktijk gehad en hebben zelf het verslag ervan meegenomen en aan haar gegeven. En daarop staat: geslachtsdelen: normaal.

Vind het ook gewoon wel leuk om het zelf uit te zoeken nu, en als we het echt niet meer volhouden gaan we natuurlijk zorgen dat we het te weten komen door een pretecho te laten maken.

16. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    wat je ook kan doen is de dvd op pauze zetten als je het denkt te zien en dan een foto ervan maken ;) en ons laten kijken hahahaha
    grtz Ramona

17. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    hoi ja dat is goed! ik heb er afgelopen weekend al foto's van gemaakt, dus ik zal mijn 2 twijfelgevallen erop zetten. moet nu nog even werken maar zal het eind van de dag doen, ben heel benieuwd!
    groetjes!

18. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    hoi ja dat is goed! ik heb er afgelopen weekend al foto's van gemaakt, dus ik zal mijn 2 twijfelgevallen erop zetten. moet nu nog even werken maar zal het eind van de dag doen, ben heel benieuwd!
    groetjes!

19. zonnetje77

Jul 6, 2008
    95
    0
    0
    hoi ik heb 2 foto's in mijn album gezet.
    ik ben benieuwd wat jullie ervan denken. (misschien is het zelfs niet eens de onderkant van het kindje maar een dwarsdoorsnede van de buik haha! :oops:)
    dankjewel alvast he!

20. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Bij de eerste foto denk ik een jongetje. Bij de tweede lijkt het een meid daar zie je heel duidelijk een aantal streepjes maar ik twijfel of dat niet de dwarsdoorsnede van het buikje is dus ik ben bang dat je niks hebt aan mijn advies :(

Share This Page