Intake Verloskundige

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Dushi, Jan 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

8) nou, ik zit in de molen hoor!

Komt wel veel bij kijken. Zo heb ik gister al een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo. Ze zegt: "moet je snel doen hoor!"

Ook moet ik nu al kraamhulp zoeken. Krijg je een voorkeurslijstje mee ;) maar of je wel het even kort wil sluiten met je eigen verzekering....
    Maandag bij FBTO dan maar mijn gratis (ben er voor verzekerd) kraamhulppakket aanvragen...

Ook heb ik eind mei al een voorlichtingsavond over het bevallen in het ziekenhuis. Ik kon het maar vast geregeld hebben :confused: LOL

:( wel minder was de melding dat ik bij 20 weken een bloedsuikeronderzoek krijg. Deze heb ik al eens gehad en zit er eigenlijk niet zo op te wachten... Dit onderzoek doen ze bij vrouwen die met hun gewicht boven de 30 BMI zitten.
    Stiekum hoop ik dat het niet hoeft... sinds dat ik zwanger ben kom ik niet echt aan of zo... door het gezonde eten val ik juist af :)

Al met al begin ik me zorgen te maken over de kinderopvang... ook dat moet je snel regelen... maar ik vind het een beetje te ver gaan hoor.
    Ik zit nog niet eens in de 'veilige' weken !

Aanmelden bij 12 weken zwangerschap is toch vroeg genoeg?

:(:

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,799
    113
    Ik heb me al wel direct aangemeld voor de Kinderopvang. Rond de 12 weken geloof ik.

Als er namelijk iets gebeurt, kun je gewoon kosteloos opzeggen. Logisch natuurlijk. :p

Maar bij 12 weken is ook goed hoor, vroeg genoeg inderdaad.

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Bosi, dat zou ik niet zomaar zeggen. Want met 12 weken waren er bij ons al dagen vol!

Dushi, ik zou gewoon het kdv even opbellen om een infopakket aan te vragen en te vragen hoe ver je van te voren je het best kan inschrijven.

Succes.

Share This Page