Volgens mij heb ik een keer gelezen dat als je aan een echo niets doet dat de foto dan niet mooi blijft. Kan alleen de topic niet terugvinden. Kunnen jullie me nog een keer aan de oplossingen helpen. Melanie
In ieder geval NIET lamineren! Ik heb alle echofoto's van de meiden en nu van Junior gewoon bewaard zonder er iets aan te doen en ze zien er nog perfect uit hoor! Ik heb ze ook wel ingescand op de pc.
Mijn oudste is 10 en haar echofoto's zijn ook nog goed, heb er niks aan gedaan. Die dingen hebben veel overleefd inmiddels hahaha Laatst heeft iemand ze hier ingespoten met haarlak, ging goed, voor nu, maar vraagme af wat er na een jaar mee gebeurt, ik zou ze gewoon in een lijstje stoppen.
Oke, Dat met haarlak klinkt me bekend in de oren inderdaad. Ga maar eens kijken voor een mooi fotolijstje! Bedankt! Melanie
hoi meid, dat was ik ik had het er toch op gegokt, en heb alle echofoto's vanaf ong. 10 cm afstand gelijkmatig ingespoten met haarlak! het werkt super, is nu al weer een paar maandjes geleden. had die tip van mijn schoonvader gekregen. nu weet ik iig zeker dat ze mooi blijven!
Ik heb ze gewoon in een album (met folie) gedaan, zien er nog hetzelfde uit, is inmiddels 6 jaar geleden.