Echo na bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vica86, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Is het niet gebruikelijk dat je een echo krijgt als je helder rood bloed hebt verloren? Ik heb zondag helder rood bloed gehad met afvegen. Gisteren gebeld maar ik krijg alleen een echo als het nog een keer voor komt. Zit al dagen zwaar in onzekerheid!
    Ben gewoon in staat te bellen om te zeggen dat het nog een keer is gebeurd..
    Ik wil gewoon weten of het goed zit!

2. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Nomaal gesproken doen ze dat wel ja! Meid als je zo in onzekerheid zit gewoon weer bellen en zeggen dat je het echt niet vertrouwd! Dan maar een beetje aandikken hoor! Vind het maar vreemd dat ze je zo in onzekerheid laten zitten. Bellen zou ik zo zeggen! Sterkte!

3. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik heb het ook gehad en best veel maar ook pas de normale echo gehad.. doen ze eigenlijk alleen als het heel erg word en blijft.. maar een veeg is eigenlijk redelijk veel voorkomend..
    succes en maak je niet te druk... moeilijk he...

4. jellebel

jellebel Lid

15 jul 2010
    39
    0
    0
    Huismama en meehelpend in de zaak van mijn vriend
    Boxtel
    Helder rood bloed lijkt me toch geen goed teken. In ieder geval genoeg om langs te mogen komen bij de vk.
    Ik heb het ook gehad en heb gewoon het spoednummer gebeld, een uurtje later mocht ik langs komen en hebben ze gekeken.
    Het was bij mij toen helaas geen goed teken.

Zou gewoon aandringen!!!!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Moet ik gewoon nog even bellen dan?
    Als ze hun standaard nummer niet opnemen moet ik bellen naar de ambulancedienst.. ik vind dat altijd zo eng klinken hahaha. Net alsof ik stoor terwijl het alleen voor 'ambulance-diensten' is.
    Weet ook niet wat ik ermee moet.

6. Tese

Tese Niet meer actief

ALs het alleen met afvegen is en het is niet meer voorgekomen dan is er niets aan de hand hoor, gewoon een adertje gesprongen. Daar geven ze geen echo voor en je hoeft er ook niet voor langs te komen.

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Zou tochh aandringen op een echo stress is ook niet goed voor jullie!! Wil ook even zeggen dat het echt niet altijd wat hoeft te betekenen!! Hier spoot het er echt uit 3 keer toe. En uk doet t lkkr en groeit goed!! Succes ermee

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zal ik nu nog bellen?

9. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Ik zou wel bellen of je kunt het nog uithouden tot morgen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik rond de 9e week bloedverlies, hetzelfde als een mentruatie alleen dan 1 1/2 dag. Dat was op een vrijdag, ik had al een afspraak voor een echo staan op de dinsdag. Ik heb 'm toen niet verzet maar wel een aantal dagen in onzekerheid gezeten. Nu zou ik dus wel bellen. Maar ik wilde niet 'lastig' doen. Overigs was er destijds ook niets aan de hand, inmiddels is mijn dochter al 2!

10. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ja meid gewoon bellen en zeggen dat het nogmaals gebeurd is!
    Mijn vk heeft toen ook gezegt, we kunnen er niks aan doen als het fout gaat gaat het fout en dan heeft een echo geen enkele zin....! ik heb toen ook gebeld dat het steeds erger werd en toen mocht ik opeens wel een echo!
    Dus gewoon doen!!!

11. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Als je er zelf geruster op bent zou ik gewoon bellen hoor! Ze zijn er niet voor niks, al lijkt een klein beetje bloed bij het afvegen me nog niet zo ernstig, maar je weet het nooit natuurlijk...

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze heeft gebeld en morgen om 8.45 uur mag ik voor een echo.

13. s1986

s1986 Niet meer actief

Nou geweldig meid!!! Hoop op een moie echo voor jullie;)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik hoop het ook!

15. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Hoe is de echo gegaan?

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ben bijna 2 weken terug gezet. Verder zag het er tot zover goed uit. Dus nog geen hartje.
    Dan heb ik op 6dpo positief getest (was bij mijn dochter ook zo vroeg) en verder kan het wel kloppen met wat ik gevoeld heb.
    Woensdag weer een echo om te kijken of het gegroeid is.

17. Antsy

Antsy Actief lid

8 okt 2007
    103
    0
    0
    Gelukkig dat het goed lijkt! Hopelijk kun je bij de volgende echo het hartje zien kloppen!

18. jellebel

jellebel Lid

15 jul 2010
    39
    0
    0
    Huismama en meehelpend in de zaak van mijn vriend
    Boxtel
    En heb je nog gebeld??????

Deel Deze Pagina