Hoi lieve dames, Na een mislukte eerste verse terugplaatsing krijg ik binnenkort een cryo terugplaatsing in een natuurlijke cyclus. Weet iemand toevallig op welke dag ze dat doen en hoevaak?
Het hangt een beetje af van hoe oud je ingevroren embryo'tje is. Neem nu een blasto dan is het 5 dagen na eisprong dat het wordt teruggeplaatst. Zo werd het mij toch uitgelegd.
Zou het sowieso eens aan je dokter vragen. Maar hangt echt van je cyclus af, ben je regelmatig bijv. Ik had er altijd 2 en met pech 3 maar ik wist altijd precies wanneer het ongeveer moest zijn.
Ligt denk ik ook aan je cyclus. Ik ging de eerste x vaak op dag 10. Heb 1 keer mijn eisprong op dag 12 gehad dus was als de dood dat ik hem zou missen. Daarna gemiddeld om de 2 a 3 dagen terug voor een echo tot aan de eisprong.
Vaker terugkomen, afhankelijk van follikelgrootte. Zo konden ze in de gaten houden of mijn ovulatie misschien toch al kwam zonder dat test positief werd. Ben in totaal 3 keer geweest.
Wel ik ben nu al 2x voor echo en bloedafname samen geweest. Gisteren voor bloedafname alleen en morgen ook. Ik ben nu wel later, komt door het lange protocol. Cyclus is nog wat ontregeld. Hopelijk de laatste keer morgen maar vrees ervoor. TP zal ergens voor volgende week zijn.
Ligt aan jouw cyclus en aan de arts. De ene keer moest ik maar één keer een echo laten maken. Ovulatietest was bijna positief, moest bellen voor een echo. Follikel was iets van 18 of 19mm dus werd meteen afspraak gemaakt voor terugplaatsing 4 dagen later. Heb ook rondes gehad waar ik soms wel 4x in één week terug moest voor nieuwe metingen. Heel veel succes!