Pfft net eerste echo gehad om te kijken hoever ukkie is. Volgens haar was ik 5 weken en paar dagen zwanger en het hartje klopte traag. Ze weet niet of het nou misgaat of toch nog goedkomt. Ik moet volgende woensdag terugkomen om te kijken of het toch nog wat gegroeid is of dat het echt game over is. Ze zei ook dat ik moet rekenen op bloedverlies. Iemand ook zo iets meegemaakt waar het dus wel goed kwam of juist niet? Mijn man zegt dat ik positief moet blijven maar gaat erg moeilijk zo.
Ja meegemaakt ze zijn altijd zo aardig en stellen je echt gerust niet dus... Wij hadden hetzelfde.. En ik heb die arts even laten zien 9 maanden later wat voor een foute zwangerschap hij voorspelt had een gezonde zoon dus.. Die word in december alweer 2 dus ik weet dat het zo moeilijk is maar het kan dus ook helemaal goed gaan.. Succes deze aankomende week. Liefs..
ik had bij 6 weken een vreemde echo. er leek wel een hartje te kloppen, maar we konden geen vruchtje zien. ikzelf had toen ook al in mijn hoofd dat het mis zou gaan. Een week later was er ineens wel een vruchtje met een duidelijk hartje te zien. Het is gewoon nog allemaal heel pril. Het kan alle kanten op gaan. Het is niet voor niets dat mensen meestal rond de 8 weken een eerste echo krijgen. Dan heb je alweer wat meer duidelijker beeld en zicht op het vruchtje en de baarmoeder. Bovendien, het is niet makkelijk, maar het beste is toch maar gewoon afwachten wat de tijd zal brengen. Je kunt er op dit moment toch niets aan veranderen. Als het mis gaat, dan gaat het mis, maar als het goed zit, dan zit het ook goed. Dus afwachten, hoe moeilijk het ook is.
Bedankt voor de reacties. . Ik ben als je mijn test en banner moet geloven bijna 8 weken. Dus ben erg lang terug gezet. Maar idd maar afwachten durf niet eens naar de wc bang voor bloed.
precies mijn verhaal. ik heb gisteren de eerste echo gehad. volgens mijn eigen planning zou ik nu 7,5 week onderweg zijn. gisteren kwam ze uit op 5,5 week. een heel klein vruchtje te zien maar geen hartslag. volgende week terug komen. we moeten afwachten. ik vind het ook raar, ik heb alle datums bijgehouden van laatste menstruatie e.d.
Dat zei ik dus ook maar zij zegt dat ik dan niet zo vroeg een positieve test kon hebben want had al 4 dagen voor mijn nod licht positief. Hoop zo dat alles goed is woensdag en het hartje sneller klopt. Boxertjes: heel veel sterkte met wachten, het is zo rot.
Vandaag heb ik precies het zelfde gehad! Ik baal als een stekker... als de dood dat ik bloedingen krijg.... of buikpijn... al krijg ik nu buikpijn van de stress die ik er nu van heb... veel sterkte en hopelijk volgende week beter nieuws.... voor ons beide
Hé vervelende berichten. Maar houdt jullie vast aan het idee dat het vaak ook goed gaat, in het begin is het opmeten van zo'n pixel zó lastig. Succes met de komende zeven lange, lange dagen!
Wat vervelend zeg! Ik heb hetzelfde gehad. Inderdaad ook vroeg positief getest en met behulp van mijn temp kaartje wist ik mijn eisprong precies. Bij mij was er ook een hartje te zien, alleen was het vruchtje veel te klein. De echoscopiste was zelfs nog heel positief omdat het er allemaal zo goed uitzag. Ik wist wel beter, helaas klopte een week later het hartje niet meer en ben ik uiteindelijk gecuretteerd. Nu hoop ik voor jou natuurlijk het allerbeste! Mijn duimen draaien op een goede afloop. Sterkte de aankomende week, wachten is verschrikkelijk!
Hier precies hetzelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap, veel minder ver en een traag kloppend hartje en helaas liep dat niet goed af.. Maar ik lees ook genoeg verhalen hier waarbij het wel goed gaat.. Sterkte meid en hopelijk krijg je toch goed nieuws!
Ah bah. Niet meegemaakt nee.. sterkte en hopelijk is t volgende week mooi gegroeid met een stevig kloppend hartje!
Spijtig genoeg heb ik het ook meegemaakt in het verleden .. Eerste echo was ik volgens mij al 7weken en 3 dagen, toen verzet naar 5weken en 6 dagen, had toen op de echo een klein vruchtje met een zwakke hartslag .. kon volgens mijn berekening al niet kloppen want wist perfect wann mijn eisprong was geweest.. een week later moest ik terug op echo want het hartje zou dan beter moeten kloppen en vruchtje al groter moeten zijn.. helaas kreeg ik toen te horen dat het hartje gestopt was, het vruchtje was niet sterk genoeg en had al achterstand van bij het begin... was effe met beide voeten op de grond toen.. wat heb ik toen afgezien curretage als gevolg want het vruchtje wou niet afkomen vanzelf. Khoop zo dat jij dit niet hoeft mee te maken!!!
Bedankt nogmaals allemaal, wij gaan afwachten en zien wat er gebeurd duim zo hard dat woensdag kleine gegroeid is met een sterke heartbeat.