Heel veel sterkte meiden.. Gisteren zelf ook een slechte echo gehad, vruchtje véél te klein en geen hartje, vruchtzak super op schema . Dus ook een miskraam.. Nu afwachten tot maandag en dan mag ik beslissen pillen of curretage..
he getsie jij ook al babyd. hoe voelen jullie je? ik vind het allemaal maar vies hoor. ik bloed nu al een paar dagen en denk dat het er net is afgekomen. heb niet durven kijken. ik wacht ook tot maandag en dan opnieuw een echo.
Dank je wel allemaal. Boxertje jeetje. Sterkte!! BabyD jij ook veel sterkte. Ik heb maandag afspraak bij de gyn denk dat ik pillen krijg. Dacht dat ik vannacht zou bloeden want had onwijze buikkrampen maar niks geen bloed en pijn is weg.
Bedankt. Ik moet ook maandag beslissen pillen of curettage. Wil het zelf doen en hopen t vruchtje te kunnen zien. Gisteren en vandaag wat harde buiken gehad maar het doet niks. Loop ook met kramp en buikpijn. Gebeurd ook hier nog niks. Ondanks dat ik twee jonge kindjes heb rond lopen gaat het de hele dag door mijn hoofd kan niet veel hebben ben zomaar boos. Bang voor wat me te wachten staat of ik zo snel oppas krijg en of mijn man bij me zal zijn. Kan het toch niet alleen doen? En de kinderen erbij kan al helemaal niet voor hun niet maar voor mij ook niet. Merk wel dat er eigenlijk heel erg weinig begrip is. Zowel van mijn man als mijn familie. Voel me er erg alleen in... Hoe staan jullie hierin...
Ik krijg gelukkig wat meer steun door fam en vrienden. . Mijn ma komt ook zo met eten hier zodat ik kan rusten. Mag erg blij zijn met mijn man je merkt aan hem dat hij het moeilijk heeft maar het is echt een boer dus zijn gevoelens laat ie niet echt zien. Wel erg dat je fam zo doet..heb je geen leuke buurvrouw die je even kan helpen?
Niemand weet van de zwangerschap verder.. Mijn beste vriendinnetjes ook niet ik wilde ze het tegelijk vertellen en dit kan volgende week pas door omstandigheden maar nu moet ik ze dus heel ander nieuws vertrellen. Mijn moeder is vandaag even langs geweest maar ze begrijpt er ook weinig van. Man praat er niet over en hij heeft t wel geaccepteerd en afgesloten volgens mij. Maar t moet allemaal nogal beginnen ookal heb ik het ook geaccepteerd want was vast niet gezond. Hij moet begrijpen dat t Nog niet klaar is en dat hij er voor me hoort te zijn straks. Kan t toch niet alleen doen. Wil ik ook niet. Maar voel me op deze manier dus wel heel alleen. Rotdag op maandag naar de gyn was liever morgen gegaan Ik ga echt niet midden in de week met die pillen beginnen.
hier krijg ik regelmatig berichtjes van familie en vrienden met de vraag hoe het gaat. aan mijn vriend merk ik weinig. ik vind het niet erg om het alleen te doen, ga maandag ook alleen naar de echo. ik moet eerlijk zeggen dat ik de lichamelijke klachten erger vind dat de geestelijke. het doet me minder dan ik had verwacht. dat maakt me ook weer aan het twijfelen hoe graag ik eigenlijk een tweede wil. stom zeg.
Dankje wel yasmijnkai Boxertjes, ik herken je gevoel helemaal. Zo "doorgedramt" voor een derde. Maar het is ook gewoon dat ik dìt niet weer wil meemaken ookal weet ik nog niet eens hoe de mk zal zijn!
Hoi dames,wil jullie even sterkte wensen. Ik heb gisterochtend mijn eerste echo gehad,zou dan 8,2 weken moeten zijn. Voor dat we er naartoe gingen was ik nog even naar toillet geweest en tot mijn schrik had ik ineens heel veel bloed. Hebben al 2 dochtertjes een van 6 en een van bijna 3,maar voelde me bij deze zwangerschap toch anders,had gewoon geen goed gevoel. Bij de vk mocht ik gelijk komen liggen,ze deed eerst uitwendig een echo en we zagen geen hartaktie,toen heeft ze voor de zekerheid nog inwendig gedaan,en toen zagen we wel het hartje kloppen,maar niet heel snel. Ze had het gemeten en kwam op 6,3 weken,dus dat klopt gewoon niet. Woensdag moet ik terug komen voor weer een echo. Ben nu zo verdrietig en bang wat er nu komt. Denk zelf dat het nu een miskraam wordt,maar wil ook graag beetje hoop houden. Hoop echt dat woensdag het hartje sneller klopt en dat het gegroeit is,maar ben er bang voor. Sorry voor het lange verhaal. Gr mamaatje
Lijkt beetje op mijn verhaal hier is het helaas fout gegaan. Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat het bij jou anders is en je woensdag toch een goede echo hebt!! Het wachten is gewoon het ergste!! *Dikke digi knuff*