hoi meiden, ik heb 20 nov. een termijn echo en ben dan als het goed is 13 weken zwanger? Zou je kunnen zien wat het dan word? Ik ben zo nieuwsgierig ik kan niet wachten? greetz corinne
Ik wist het met 17 weken. Bij babyvision zien ze het geslacht vanaf 17 weken. Vanaf welk moment kunnen we het geslacht te weten komen? BabyVision doet vanaf 17 weken geslachtbepaling. Eerder is ook al mogelijk echter zijn de beelden dan soms nog niet helemaal duidelijk. Mochten wij niet met duidelijk kunnen zien of het een jongen of en meisje wordt dan mogen jullie gratis terug komen totdat het wel het geval is.
Heb een echo gehad met 15 weken en de arts dacht zeker te weten wat het geslacht was. Ik moet het nog zien. Is wel erg vroeg en dan hoor je nog wel eens dat het toch anders uitpakt. Ben de winkel dus toch nog maar niet ingedoken. Volgens mij kunnen ze het ook pas tegen de 20 weken echt zeggen, maar dan nog is er geen absolute zekerheid.
Rond de 16e week is het soms ook al zichtbaar , wij hadden een echo met 16 weken 5 dagen en helaas bleven de beentjes gesloten