Hoi meiden, Enkele weken geleden alweer hebben wij een 4d echo van ons kindje laten maken, we zijn er superblij mee. Al een tijdje vraag ik me af wat er links op zijn koppie te zien is. Het zijn net haartjes, maar rechts op zijn hoofd zie je het niet. Dus misschien is het wel gewoon een oneffenheid van de camera ofzo? Wat denken jullie?
volgens mij is dat de fontenell oftewel het grote gat in zijn hoofdje haha maar idd als ik er zo tegenaan kijk is het ook net of ik haartjes zie
Ik denk dat het gewoon wat anders is, want bij de echo van ons zoontje leek het alsof hij heel veel haar had (op de foto dan) maar bij de geboorte zat er haast niks!
Wat een mooi plaatje zeg! Ik denk niet dat het haartjes zijn, het lijkt wel heel erg maar omdat het alleen links zit. Ook zie je bij zijn armpje en borst ook 'haartjes'
we hebben bij beide jongens wel haar gezien maar dan op de zwart/wit echo.. door de echoscopiste aangewezen. Dit kan haar zijn maar denk het niet.
Hihi, bedankt voor jullie reacties. Denk inderdaad ook dat het geen haar is, anders had je het rechts ook wel gezien.. Tenzij hij nu al een scheiding in heeft haha.
Waarschijnlijk is het een stukje van de placenta of navelstreng. Wij hadden dat half over zijn hele gezicht zitten. omdat hij zijn snoet in de placenta begroef. dat ziet er net zo uit als dat kleine stukje.
Geen idee. Lijkt me geen haar want het zou raar zijn dat dit niet doorloopt. Ik heb me laten vertellen dat een echo wordt gemaakt aan de hand van geluidsgolven. Zo wordt een beeld gevormd (jaja) dit gedeelte is misschien minder sterk geweest.