Echo, niets te zien hcg 1476

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door missmaryw, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Hallo, vandaag naar aanleiding van kramp een echo gehad,

Was nog niets te zien, ik weet dan ook niet exact hoever ik ben in de zwangerschap. Bloed laten prikken dit was 1476 .

Op de echo zag ze verdikt baarmoeder slijmvlies, en ze had het over dat ze wat vocht in mn baarmoeder zag. Dinsdag moet ik weer een echo en bloedprikken, omdat ze uit willen sluiten dat het niet buiten mijn baarmoeder zit,

Hoeveel zorgen moet ik me nu maken,?? En wat betekend vocht in baarmoeder en verdikt baarmoederslijmvlies?

Zit er een kans in dat het nog niet kunnen zien, of is de kans reeel dat het niet in mn baarmoeder zit, ik snap het niet zo goed. En maak me zorgen,
    Ik hoop dat je mij wat meer duidelijkheid kan geven. .

Dankjewel!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

bij een hcg van 1476 hoef je nog niet veel te zien. Het kan alle kanten nog op. Afwachten maar. De volgende keer moet je hcg flink gestegen zijn. En waarschijnlijk is er dan wel iets van een zwangerschapsring te zien op de echo. Maar het kan ook dat het niet goed gaat. Ik kan het niet voorspellen, gewoon rustig afwachten tot de volgende echo.

Mirjam

3. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Dankjewel voor je reaktie,
    En hoe zit het met het verdikte baarmoederslijmvlies en ze had het over dat ze wel wat vocht zag in mn baarmoeder,? Hoort dat erbij?

Morgen de echo,

Deel Deze Pagina