Hoi dames , ik heb eerder deze week een berichtje geplaatst of ik zwanger kon zijn want ik heb onveilig gevreeen nadat mijn spiraal in OKT is verwijderd. 3dec heb ik onveilig gevreeen.19 november was ik ongesteld voor het laatst.En mijn cyclus was ervoor 26 dagen Ik heb maandag 10 dec een positieve test gehad.Woensdag in het zkh een echo gehad want ik had echt stekkige pijn in mijn linker eierstok bleek achteraf en in mijn onderrug.Met een inwendige echo was een lege of bloedende zakje te zien in mijn linker eierstok hoe het heette ben ik even kwijt.Een zeer verdikte baarmoederwand te zien.Ik heb hier totaalgeen ervaring mee.Het zou eigenlijk ongeplanned zijn maar toch zeer gewenst beseffen wij ons beide.Ik heb 1,5 uur in ziekenhuis gewacht op de zwangerschaps test die ze daar deden en die bleek negatief de GYN verklaarde het als schijn zwanger of dat ik misschien zwanger geweest ben en niet meer was in 2 dagen tijd.Zou ik nog zwanger kunnen zijn omdat ik eigenlijk nu pas mijn 1ste NOD heb??Ik ben kotsmisselijk bij vettig eten gister ook echt gespuugd erg veel last van mijn borsten en mijn baarmoeder en onderug.Mijn baarmoeder mond zit dicht en erg hoog ik kan wel met mijn vinger het een beetje optillen maar niet zoals rond de eisprong.Bij mijn dochter voelden ik namelijks niks ik had alleen opgezetten darmen. wie o wie kan misschien mij helpen ik durf geen zwangerschaps test meer te doen omdat die in het zkh al negatief was. dankjewel avast xx
Als jij je nod nog niet hebt gehad maar misschien wel heel pril zwanger bent , dan kan het inderdaad goed zijn dat ze nog niets kunnen zien in het ziekenhuis, behalve misschien wat dik baarmoederslijmvlies en een stipje/puntje, wat kan duiden op het vruchtzakje. Van welk merk was die zwangerschapstest? Je kunt of nog even wachten en zien hoe je cyclus deze maand verloopt, of over een paar dagen nog eens testen, en dan met een gevoelige test, zoals de 2v5 test bijvoorbeeld of de clear blue (digi)
Welk merk zwangerschapstest? En ze zagen iets in de linker eierstok, maar niks in de baarmoeder? Dachten ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
ik heb met die van kruidvat getest.Ja ze dachten dat het buitenbaarmoedelijk was maar bleek achteraf mijn eisprong te zijn geweest die bleek pijnlijk heb ik nog nooit gehad.Ik had bruinverlies ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben en heb ook niet meer getest al spelen mijn darmen erg op.Maar we zien wel wanneer het komt heb het los gelaten al vinden wij het erg jammer het heeft wel laten inzien dat we het nu wel echt gaan proberen en kijken wanneer het zo ver mag zijn. Dankjulliewel voor jullie reacties