Andere afscheiding; is dit normaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door limbootje26, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Ik heb n beetje vies vraagje...
    Toen ik nog aan de pil was had ik nooit last van witvloed. .
    Ik ben nu in ronde 4 maar eigenlijk vanaf ik gestopt ben met de pil
    Heb ik daar ontzettend veel last van...
    Het loopt er soms gewoon echt uit (sorry)
    Is dit normaal?? Het ruikt ook echt anders... niet echt vies ofzo mn vriend zegt het
    Ruikt gewoon normaal. Maar eerst rook het daar beneden echt nergens heen...
    Sorry voor de ranzigheid... wou gewoon ff weten if het normaal is haha...

2. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik heb het helaas ook erg en het schijnt bij de cyclus te horen. Als je aan de pil bent heb je geen eisprong dus is het minder denk ik

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Denk inderdaad ook dat het gewoon normaal is. De een heeft er meer last van dan de ander.

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Ik heb het altijd tussen mijn eisprong en menstruatie. Ook zodanig veel dat ik inlegkruisjes draag. En ja, het ruikt wat muffig, maar daar helpen inlegkruisjes tegen:p Je kunt er helaas niets, maar dan ook niets aan doen. Zeker geen vaginale douches of producten gebruiken, hoor, wordt het alleen maar erger van!

Het is iets heel natuurlijks en echt niet vies. Om maar even grafisch te worden: mannen vinden de nattigheid van vrouwen toch ook niet vies als ze opgewonden zijn? Het komt uit hetzelfde gebied, hoor!

Wat bij mij wel zo was, was dat ik ineens géén witte vloed meer had toen ik beide keren zwanger was. Dus wel een indicator!

Groetjes Patricia

5. limbootje26

limbootje26 Actief lid

3 okt 2012
    270
    0
    0
    heerlen limburg
    Ok thnx allemaal :)

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Nu ik zwanger ben is het alleen maar erger geworden! Altijd katoen dragen!

7. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ikzelf heb er ook "last" van. De een heeft er wat meer last van dan de ander.
    Mocht je het toch niet vertrouwen kan je altijd langs bij de ha. Maar misschien is t omdat je baarmoeder weer op nieuw aan het opstarten is ofzo ;) ikzelf had er de eerste cycles nadat mn mirena spiraal verwijderd was ook iets meer last van.

Deel Deze Pagina