vraagje over afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KlGekko, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Hoi dames,
    Vraagje.. precies een maand geleden had ik een vaginale schimmelinfectie na gebruik van antibiotica.. van de gyn heb ik toen canesten gekregen. Mijn klachten vooral de jeuk waren binnen 2 dagen verdwenen.

Nou zit het zo dat ik vaak rond mijn eisprong wat jeuk heb, maar deze cyclus bleef het niet bij wat jeuk... het vrijen deed pijn en de jeuk was ondraaglijk.
    Ik heb toen weer canesten gebruikt en de jeuk was verdwenen.

Nu een week na mijn eisprong heb ik heel veel witte afscheiding , en aan mijn vaginawand zelf vlokken .. de afscheiding stinkt niet. Het is meer een zoete geur.
    Ik heb geen jeuk of brandende schaamlippen .

Kan dit dan toch nog die canada zijn ? Moet ik mij zorgen maken en de gynaecoloog bellen?

Groetjes

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Klinkt als een schimmelinfectie! Ik heb dit helaas ook geregeld een paar dagen voor menstruatie, ik zou maar weer de gyn bellen!

3. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Thnx voor je reactie! ik ga morgenochtend meteen bellen.. ik heb gelukkig geen jeuk!

4. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Geen dank! Bij mij jeukt het heel erg, niet fijn!! Ik krijg meestal een kuurtje van 3 pillen die moet ik inbrengen...even afkloppen is nu al een tijdje weggebleven :)

5. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Sinds gisteren geen dikke afscheiding meer.. voelt nu zelf droog aan...
    Zou het dan toch iets met de innesteling te maken hebben gehad?
    Deze onzekerheid maakt mij gek!!!!!!

Deel Deze Pagina