Is Ukkie nog niet terug? Ik had hier nog niet gereageerd... maar hou het wel in de gaten... Laat alles goed zijn.... Wat een spanning...
nogmaals bedankt voor alle steun, maar het heeft niet mogen baten! gisteren te horen gekregen dat het niet goed is. We waren bijna 9 weken maar het vruchtjew was niet volgroeit. Ergens in het begin had het lichaam dit al af moeten stoten, nu is het blijven zitten en dan noemen ze het een gemiste miskraam. Het nadeel is dat je alle zwangerschap perikkelen voelt en je lichaam ook verandert, maar dat alles voor niets is. We zijn verdrietig en gaan deze tegenslag een plekje geven, hoewel dit moeilijk is omdat alles nog werkt in haar lichaam en eerst ongesteld moet worden of het moet laten wegzuigen......en hier ziet ze heel erg tegen op...hopenlijk gaat alles op de natuurlijke manier. Groet Ons
Wat een rot bericht. Heel veel sterkte! Uit ervaring weet ik dat het heel moeilijk is om dit een plekje te geven. Een kindje is zo gewenst. Geef het de tijd en neem je rust.
Hey Ukkie, Ik weet hoe je je voelt, ik heb het ook meegemaakt. Sterkte de komende tijd. Groetjes, Ilse
He bah Ukkie... Ik had zo voor je gehoopt dat het toch goed zou zijn... Heel veel sterkte met het een plekje te geven meid... En ik hoop voor je dat het spontaan komt idd... Succes...
o bah, krijg er spontaan tranen van. ik had echt verwacht dat er goed nieuws zou komen. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
ik zie dat mijn bericht van vanmorgen er niet tussen staat...helaas. Maar hier als nog de vervelende mededeling dat we een gemiste miskraam hebben. HIer ben je 100% zwanger alleen groeit de vrucht niet. Je hebt alle perikelen die er bij horen, je lichaam vergeet het af te stoten, hopenljk gebeurt dit als nog zodat we niet naar het ziekenhuis hoeven..we gaan proberen deze teleurstelling samen te verwerken...nogmaals bedankt voor jullie berichten
Hi Ukki, 2 weken geleden heb ik ook dit nieuws gekregen...morgen moet ik terug voor een echo! Maar ik weet nu al dat er niks te zien zal zijn. Ik moet net als jou wachten tot het spontaan komt of ik moet gaan curetteren Héél naar nieuws meid, probeer het rustig aan een plekje te geven en doe het rustig aan! heel veel sterkte gewenst! Liefs!
net geweest bij de gy. in ziekenhuis. Deze heeft alles bevestigd en vond het vreemd dat we zolang in onzekerheid hebben moeten zitten. Ze hadden ons een boel elende kunnen besparen door ons na de 2e echo gelijk door te sturen na de gy. We waren namelijk veel verder dan ze ons verteld hadden...beetje raar, omdat op de papieren te lezen! Maar goed niemand kan iets aan deze miskraam doen ook de vk niet, het was de wet van moedernatuur. Donderdag word alles weg gehaald en zullen we het een plekje geven, opnieuw proberen ja vast in de toekomst maar nu nog even niet. Bedankt voor jullie reacties en suc6 met jullie eigen zwangerschappen, gelukkig gaan er ook een heleboel wel goed