Ervaringen drs Papa.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loesje78, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Hoi,

wij hebben volgende week een geslachtsbepaling bij 13.5 weken.
    ben iets terug gezet. Wil de afspraak niet afzeggen omdat de eerst volgende mogelijk pas eind januari is.

Ze zeggen op de site dat het mogelijk is vanaf 13 weken.

Mijn vraag is, wie heeft er ervaring mee en hoe was het en klopte het ook?

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik ben bij 13.4 weken in Lommel geweest. Ondanks dat de beeb niet meewerkte en ik zelf twijfelde of ze het wel goed gezien had, bleek het wel te kloppen wat ze had gezegd!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    We hebben het bij mijn zoontje gezien bij 14+? bij dr. papa. Was erg duidelijk hij heeft hele goede apparatuur en hij doet ook echt zijn best om een mooie echo te geven. Ik denk dat hij ook heel goed is, als er twijfel zou zijn gaat hij niet zo maar iets zeggen. En grote kans dat je een korte afspraak erna zou kunnen krijgen om nog een keer vlug te kijken als je het niet kan zien (heb ik ook een keer bij hem gehad). Hoe dan ook gewoon lekker gaan, komt goed ;)

4. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Hier ook ervaring bij Dr. Papa, met 15+2. Hij had het goed ;)
    Hij maakt prachtige echo's en is erg kundig. Hij heeft mooie apparatuur en legt heel goed uit wat je allemaal ziet.

Ik zou gaan, en wie weet kun je (als het echt niet zichtbaar is) inderdaad nog even terugkomen voor een wat snellere afspraak?

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn vriendin is 5 x bij dr pappa geweest en hij had het 5 x goed bij haar met 13 weken precies :D dus veel plezier en succes

6. Loesje78

Loesje78 Actief lid

28 okt 2014
    396
    0
    0
    Nou, ben benieuwd morgen.

Deel Deze Pagina