Hoi, Ik heb een vraag. Ik ben maandag bij de cyn geweest voor het eerst. Mijn cyclus is er lang en heb/had ik last van een te hoge prolactine vandaar dat ik naar de cyn moest. Daar kreeg ik een inwendige echo en een geprekje. Op de echo was niks te zien(gelukkig). Nu heb ik nog bloed moeten prikken daar krijg ik 16 feb de uitslag van. Nu maak ik me toch ineens druk over wat daar zou uit kunnen komen. Wie o wie maakt het zelfde mee of heeft het mee gemaakt? zou graag wat info willen dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten. Groetjes Saskia
hoi hoi! ik heb ook deze onderzoeken gehad toen ik voor het eerst naar de gyn ging, bij mij was alles goed. bij het bloed controleren ze hormonen en kijken of je schildklier goed werkt ohja en of je een bepaald stofje in je bloed hebt wat je na je eisprong hebt en of er van dat stofje dan genoeg is. de rest weet ik niet precies meer.
Mijn man en ik zijn in behandeling bij de fertiliteitarts en we hebben ook allerlei onderzoeken gehad. Ik moest ook bloed laten prikken en kreeg ook een echo. Mn man moest zn zwemmers inleveren. Opzich hoef je er niet heel veel van te verwachten. Ze kijken in je bloed naar je hormoon gehalte en checken dan alle hormonen die je nodig hebt zeg maar. Als je de uitslag krijgt en ze weten wat er is,als er wat is,dan gaan ze een behandelplannetje opstellen. Zo ben ik aan de Clomid 50mg begonnen. Bij mij was gewoon alles prima enzo alleen had ik geen eisprong e.d. Hoeft dus niks ergs te zijn. Succes!