Lijf doet gek (lekkende borsten enzo)

Discussion in 'Zwanger worden' started by valhalla, Feb 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jaja. Dat is vreemd. We hadden besloten om de condooms even niet meer te gebruiken. Zo van: leuk & mocht er een babietje 'blijven plakken' is dat meer dan welkom. Kortom, nog niet voor het echie.

We hebben dan ook drie dagen voor en na de eisprong, die ik duidelijk voelde, niets gedaan. Ik had dan ook totaal niet gedacht aan (althans, geen hoop op) een evt. zwangerschap.

Gisteren ging ik douchen, kom eruit: melk uit de tiet! Huh? Vandaag weer. (na stoppen met kolven, 7 maanden terug, nooit last van gehad) Dus ik ging nadenken, heb al een week het gevoel van 'ik zal straks wel ongesteld worden'. Ben het echter nog steeds niet. Had niet echt acht geslagen op dit gevoel hiervoor...

Toen ik zwanger was van Lena ik meteen allemaal aderen op mijn borsten, nu niet. Zie wel verschil, maar ik weet niet in hoeverre dat ik mij nu in mijn hoofd haal. In elk geval heb ik niet het sterke gevoel dat ik zwanger ben als toen.

Heb dus een testje gedaan (trekpleister), maar: één | , dus niet zwanger. Okee, prima. Maar dan zit ik nog steeds met een lekkende voorgevel. Zou ik toch zwanger kunnen zijn? :-s Ik begrijp er niets van. Ik was voor de laatste keer lek op 11-1 en cyclus is 24 - 28 dagen hier...

Ben benieuwd of iemand anders ook zoiets heeft gehad... Gaat het weer weg? Of was je wel zwanger?

2. valhalla

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb de vorige ronde ook lekkende borsten gehad, maar ik lees dat wel meer meiden dit hebben en helaas niet zwanger waren..

en het ging weer weg tijdens mijn ongi.. maar kwam na mijn eisprong

4. happymama

happymama Niet meer actief

nou t zou best kunnen ik heb t nooit gehad.
    ene niet iedere zwschap is natuurlijk t zelfde .dus bij de eerste was t miss ook anders
    ik zou over een dag of 4 nog een keer testen 1!

5. Saskia01

Saskia01 Actief lid

Jan 4, 2009
    223
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb er ook last van gehad. Ik kreeg er alleen last van na dat ik met de pil stopte. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus vond het ook echt raar. Ik ben uit eindelijk toch naar de huisarts gegaan ermee. Nu bleek dat mijn prolactine te hoog was. Dit maakt in je hersens de borstvoeding aan. Nu heb ik daar medicatie voor. Die kunnen geen kwaad als je zwanger wilt worden. Loop nu bij de cyn en heb het daar ook nog na gevraagd voor de zekerheid. Die zei ook dat ik het kon blijven gebriuken.
    Gr Saskia

6. valhalla

@ Saskia, denk niet het hier aan de orde is, heb er bij mijn vorige zwangerschap nl. helemaal geen last van gehad. Het is ook maar een erg klein beetje.

Bedankt voor de antwoorden. Vanochtend getest, krijg ik een streep en een vage roze vlek kortom niet geldig.... Dus even afwachten nog maar. *zucht*

Share This Page