Hier mijn geslachtsecho van vanmorgen. Wij weten het antwoord al ,maar zien jullie het ook? Bekijk bijlage 79067
haha bedankt voor jullie reacties. Heerlijk om al die bevestiging te lezen Toen met de 20 wkn echo wisten ze het bijna zeker. Dus vandaag deze echo voor extra bevestiging. Wel knap hoe iedereen het dan allemaal zo goed ziet Nu ik het weet zie ik het wel ,maar als ik niet wist dat dit het geslacht zou zijn ,had ik het vast niet gezien.
wat je zegt, want ik heb geen idee waar ik moet kijken??? maar moet zelf donderdag pas dus dan zal ik het wel uitgelegd krijgen...
Ik heb niet de andere reacties gelezen en alleen jouw foto bekeken en ik zeg meisje! (Eens kijken of ik dat goed heb gezien a.d.h.v. de andere reacties)
uuh...het zal aan mij liggen, maar ik zie het écht niet...Waar moet ik kijken om te zien of het een meisje is?? Heb zelf alleen een jochie en morgen de 20 weken echo van de 2e Kan ik misschien zelf ook spotten als ik weet wat ik zien moet haha
Ik zie echt niets! Haha!!! 3 streepjes zie ik wel, maar op verschillende plekken... Waar moet ik kijken dan...???
Dit is zo duidelijk een meid! Dat kan niet missen. edit In de gele cirkel is het te zien Bekijk bijlage 80071