hoi, ik heb een vraagje als je je eisprong hebt gehad hoe lang heb je dan normaal gesproken last van buikpijn of steekjes?
Wisselt heel erg per vrouw; de één voelt er niks van, de ander heeft steken, weer een ander een paar dagen zeurende krampachtige pijn...
Kan èèn dag of twee, maar vaak niet langer denk ik. Heb jij nu nog steeds buikpijn dan? Ik zie dat je nog 8 dagen hebt tot nod. Er zijn meiden die ong. een week voor nod regelmatig buikpijn hadden en zwanger bleken te zijn. Maar goed, dit is off-topic. Grt Vanilia
ja ik weet het ook niet ik voel een rare pijn en steekjes rond mijn navel. Ik heb een paar dagen geleden duidelijk mijn eisprong gevold deze voel ik altijd dus ik weet hoe dit aanvoelt maar nu blijf ik pijn houden en een gelukkig gevoel aangezien ik mij lang niet meer gelukkig heb gevoeld valt dit nu op. Maar bedankt voor de snelle reacties en nu maar wachten tot ik kan testen! groetjes......
Hoi! Ik heb altijd een paar dagen voor de ovulatie een zeurend gevoel bij de eileiders (dan weet ik al daar komt m'n ei) tijdens de eisprong zelf flinke pijnlijke steken (meestal linksonder in mijn buik) het zakt na een dag of 2 weer af. Bij mij is het dus echt geen één dag of 2, maar meerdere, zal het zo zeggen, voel het duidelijk aan wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit.
Ik heb het altijd een dag 5 a 6......dus ook vrij lang. Deze maand had ik het ineens niet...dus hoop op t beste