Dag dames, Maandag was ik 5 weken en 6 dagen en kreeg bloedverlies, behoorlijk heftig!! Ik ben gisteren naar de gyn geweest en echo gehad mijn baarmoeder was schoon en alles zag er goed uit, ook was mijn baarmoedermond dicht. Ik kon dus eigenlijk uitgaan van een miskraam. Heel heel verdrietig maar kan het verwerken en een plaatsje geven ( na 2 dagen gehuild te hebben) Heb ook bloed moeten prikken en mijn hcg is 4,2 dus de assistent zegt ook een miskraam. Maar nu willen ze toch dat ik volgende week dinsdag weer bloed kom prikken en een echo laat maken?!?! Ik snap niet waarom kon ze me ook niet uitleggen :-s Ik wil het graag afsluiten en verder gaan Kunnen jullie een reden bedenken? Kijk als er nog wat in mijn baarmoeder zou zitten, maar die was schoon?!
Sorry geen idee.... Ik zou morgen gewoon even bellen en je onzekerheid uiten. Ze moeten je toch uitleg kunnen geven?! Heel veel stekte!
Heel veel sterkte! Ik zou het ook niet weten waarom ze je nog eens wilt onderzoeken maar ik zou het niet afslaan, beter een controle teveel dan te weinig. Meestal heb je na een curettage na een paar weken nog een controle echo maar na een natuurlijke miskraam weet k dat niet
Volgens mij doen ze dit om te kijken of je écht schoon bent en of je bm weer mooi gekrompen is. Ook zullen ze het doen om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Dit is niet altijd goed op een echo te zien... In elk geval veel sterkte
De gyn zei dat ik helemaal schoon was en mijn baarmoeder er normaal uit zag alleen mijn baarmoederslijmvlies was wel dik. Maar hij zei ook ga nu bloed prikken dan bellen we je morgen als die laag is dan is het klaar en anders moet je volgende week terug komen. Hij is laag 4.2!!! En moet toch komen..... Aan de ene kant niet erg, maar was eindelijk klaar met mijn verdriet en zag het als een gesloten hoofdstuk en nu word het nog even verlengd en ga ik mezelf wijs maken dat ik misschien gewoon nog zwanger ben.....terwijl dat niet zo kan zijn want ik bloed en mijn baarmoeder was schoon..... Maar de gedachte van een vrouw die graag een kindje wil gaan soms ver en gek!!
Wat vreemd, ik heb ook een miskraam gehad met 6 weken. Ik verloor zoveel bloed dat we hadden gebeld naar de verloskundige die heeft weer gebeld naar het ziekenhuis en kon diezelfde middag nog terecht voor een echo. Er was niks meer te zien. Moest ook mijn hsg laten prikken. Dit was allemaal op een vrijdag. Die maandag erop moest ik weer komen en weer laten prikken. Uiteindelijk bleek het hsg zo erg gedaald dat het zeker was dat ik een miskraam heb gehad. ( Ik wist het wel zeker want heb het toen die zaterdag in de wc zien liggen) Sorry, niet echt fijn.. Maar ik heb ook niet een tweede echo gehad. STERKTE met het verlies, ook ik heb 2 dagen gehuild...
Dank jullie wel. Ja weet je extra controle altijd fijn vind ik niet. Het was al duidelijk dat het een miskraam was en dat mijn baarmoeder schoon is heb dat ook in mijn dossier gelezen. Dus dan nog een extra controle over een week vind ik dan overbodig. Zeg gewoon mevrouw we hebben alles gecontroleerd en alles wijst op een miskraam hier kunt u niets aan doen of uw partner dat is de natuur waarschijnlijk een fout in de aanleg. Heel veel sterkte hou je klachten bel ons dan gerust! Ik wil het namelijk afsluiten en hun stellen dat dus voor mij uit.... Vandaag mooie kaart gekregen van mvm moest toen wel even weer een traantje laten.
ik denk dat je moet terug komen om te kijken of het écht een miskraam was, en of je écht helemaal schoon bent, tegenwoordig moet je hiervoor nog een keer terug komen. heel veel sterkte