Echo op 17 weken: geslacht te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Noushis, 9 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Wij hebben een pretecho op 17 weken... Allé, dat ik juist in mijn 18e week ben zal ik maar zeggen...

Zou het geslacht dan al te zien zijn?

Groetjes

2. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    In principe kunnen ze het geslacht zien met 16 weken.... Dus ik denk van wel.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

17 weken moet lukken ;) ik hoor genoeg verhalen waar het met 15 a 16 weken al te zien is alleen geven ze dan uiteraard wel aan dat het met de 20 weken echo nog wel eens anders kon zijn, maar goed, zekerheid heb je toch nooit, ook niet met 20 weken, denk wel dat het gaat lukken hoor!

4. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Tja, heb er toch een beetje schrik voor.

Bij mijn nicht wisten ze te zeggen dat het een jongentje ging zijn, al van 4 maand, en een maand geleden (ze is uitgerekend voor 18/02) zeiden ze dat het een meisje ging zijn...

5. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ja dat is zeker schrikken dan.
    Bij mij zagen ze het niet met 18 weken maar misschien heb je geluk. Ze konden het bij ons pas vorige week zien en we krijgen een meisje dat is toch moeilijker om te zien. Succes.

6. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam

Hoi , ik heb met 16 weken een echo laten doen en toen was het overduidelijk dat ik een jongen krijg ,en vorige week met de 20 weken echo was het nog steeds een jongen :)

xxx Speransa

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Het ligt er een beetje aan of de baby er goed voor gaat liggen!

Wij hebben afgelopen zaterdag met 17 weken/2 dagen een 3D pretecho gehad (zie album voor foto's!).
    Het geslacht was duidelijk te zien. De foto hiervan is gecensureerd, omdat we het geheim willen houden.. 8)

Liefs Monique, en ik ben benieuwd!

8. stepje19

stepje19 Nieuw lid

3 mrt 2009
    2
    0
    0
    ik heb een echo gehad met 19 weken, toen vertelde ze dat vrijwel zeker een jongen was, nu met echo van 25 weken zeggen ze dat 90% zeker een meisje is. Dus nu weten we het ook niet meer, en wij willen heel graag zeker weten. Dus we laten een geslachtsbepaling doen, hopelijk is het dan duidelijk te zien.

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Pff jeetje... ik dacht dat ze zeker een jongetje met 19 weken toch wel moeten kunnen zien..! Laat je de geslachtsbepaling doen bij een echobureau (als pretecho zeg maar)?

Onze geslachtsfoto met 17,2 weken is trouwens niet meer gecensureerd, staat in m'n album! Ik moest m'n ei ergens kwijt, dus op het forum mogen jullie het weten. Voor familie en vrienden is het wel een geheimpje!

Liefs Monique

10. claudia81

claudia81 Niet meer actief

Hey!

Wij hebben ook een pretecho gehad bij 17 wkn en 2 dagen. Het was heel duidelijk te zien dat het een MEISJE is! :)...

Wij houden het ook geheim voor iedereen maar ik wilde ook even graag zeggen hoe blij we zijn!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook met 16 weken een knul maar wel een twijfelgeval, het is nog een jochie haha over dik 2 weken zal ik hem zien....spannend...

12. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Wij hebben afgelopen zaterdag een pretecho laten doen maar navelstreng lag ertussen...

We zullen nog moeten wachten tot 01/04 bij de echo in ziekenhuis. Ben dan 21,5 weken en hoop dan toch iets te zien... :D

Groetjes

Deel Deze Pagina