Oooooooowww ik ben zo blij Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad en alles was goed! Ze kon alleen niet met alle zekerheid zeggen wat het werd, ze dacht toch echt een meid, het zou haar verbazen dat er 'nog wat aan kwam te hangen'. Maar ja.. kan ik er nou vanuit gaan of niet..
Tsja, als zij het al niet met zekerheid kan zeggen ... zou je over een paar weken nog een pretecho kunnen laten doen! Bij mij was het vorige week overduidelijk dat het een jongen is, dus tsja, dat zou ze wel gezien moeten kunnen hebben. Fijn he als zo'n echo helemaal goed is en je je kleintje zo hebt kunnen bekijken. Ik vond het bijna niet te geloven dat wat ik op het scherm zag, dat dat in mijn buik zat! Begint nu steeds echter te worden! Geniet ervan! Groetjes, Dyaan
We gaan inderdaad een pretecho doen om het zeker te weten. Waarschijnlijk op mijn verjaardag over 4 weken Kan niet wachten om roze of blauw te shoppen
Denk wel dat het een meisje is hoor..een jongetje zien ze vaak al in de 14e week door dat aanhangseltje dat erg opvalt. Ik heb vanmiddag ook de 20 weken echo en ben ook benieuwd of t gezond is en wat het wordt! Kan ook ni wachten blauw of roze te shoppen hah.
Het is een jongetje! 8) Was niet te missen wat we op de foto zagen hah. Verder was ook alles ok gelukkig! Alles lag op schema. Zo nu nog naam bedenken en shoppen
Wat leuk! Fijn dat alles goed was! Wij gaan op mijn verjaardag een pretecho laten maken, over ongeveer 4 weken. Dan weet ik ook zeker wat het wordt