3 weken zwanger en buikpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door anoniempje2014, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemidag,

Vandaag zou mijn menstruatie beginnen maar ik heb een positieve test gehad. 20 januari ben ik gaan menstueren dus uit mijn telling zou ik nu 3 weken zwanger zijn.

Ik heb sinds woensdagnacht buikkrampen alsof ik moet gaan menstrueren. Meestal krijg ik dit savonds of snachts en is het smorgens weg. Ik heb er geen bloedverlies bij maar het is wel pijnlijk want ik wordt er snachts wakker van.

Wat zou het kunnen zijn??

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Krampen in een vroeg stadium van de zwangerschap kan diverse oorzaken hebben, zoals:
    - blaasontsteking
    - prikkeling door darmen
    - groei van de baarmoeder
    - beginnende miskraam
    Bij een miskraam gaan de buikkrampen over het algemeen wel gepaard met bloedverlies. Het meest waarschijnlijke is groei van de baarmoeder.
    Gebruik je foliumzuur?

Groetjes Gea

3. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Ja ik gebruik foliumzuur. Ben ik meteen mee begonnen toen ik ben gestopt met de pil. Verder probeer ik mijn fruit te eten op een dag en ook melkprodukten te nuttigen. Ik moet zeggen dat ik er nu ook minder last van heb... vaak als ik bezig ben zoals lopen begin ik er last van te krijgen. Ik heb er snachts nu geen last meer van.

Deel Deze Pagina