Ik loop al vanaf week 6 bij de fysio, vanwege mijn rug en sinds 2 weken voor mijn bekken. Ik werk in de kinderopvang en valt me erg zwaar. dinsdag was een erg drukke dag en stond ik met inval, dus dan kan je niet zomaar even gaan zitten en rusten. Met als gevolg dat ik rond 2 uur echt niet meer kon en de tranen al voelde branden omdat ik zo een pijn had. Toch ben ik doorgegaan, ik had geen andere keus. Met als gevolg dat ik 's avonds niet meer kon lopen. En woensdag heb ik dus de hele dag last gehad van een gespannen buik, zolang ik bleef liggen ging het wel al voelde het wel anders. Maar zodra ik ging lopen ofzo werd hij dus gespannen. ik had 's avonds cursus en na de cursus bleef mijn buik continu gespannen. Zijn dit dan harde buiken?? Of toch iets anders?? En wat moet ik daar nu mee?? Voor de zekerheid het ziekenhuis bellen?? Maak me namelijk best wel zorgen..
het is een alarm van je lichaam dat je echt te druk bent geweest dus toch een optie zoeken dat dit soort dagen niet of bijna niet voorkomen!
Inderdaad harde buiken. Ik heb het ook sinds een paar dagen. Erg vervelend gevoel he. Helaas is het enige wat je kan doen rust houden. En ik weet hoe moeilijk dat is haha. Want je denkt steeds ow nog dit even en ow dat kan ook nog wel. En nu zit ik dus al een paar dagen met harde buik. Dit weekend ga ik dus lekker niks doen hihi.